اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951010210575070

رعایت استاندارد جهانی در کهریزک

کد: 13951010210575070

https://goo.gl/mcMzud

، تهران , (اخبار رسمی): دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی را برای واحد درسی سیستم ها و ساختارهای مراقبت سالمندی به آسایشگاه اعزام کرد.

رعایت استاندارد جهانی در کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ،تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی به همراه مربی دانشگاه ، طی دو مرحله برای آشنایی با خدمات سالمندی در  مراکز جامع ، به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز آمدند.

 فرشته رضایی مربی دانشگاه، آسایشگاه را بعنوان مرکزی  با ساختار علمی برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی انتخاب کردند تا آنها برای گذراندن واحد درسی سیستم ها و ساختارهای مراقبت سالمندی با خدمات جامع کهریزک برای سالمندان آشنا گردند. طبق برنامه ریزی ، در مرحله اول دانشجویان، به بازدید از مراکز نگهداری سالمندان زن و مرد پرداختند و در مرحله دوم ، برای آشنایی با خدمات توابخشی و مراقبت روزانه ( Day Care ) ، به ساختمان نیلوفر رفتند و با توضیحات مدیر روانشناسی و حضور در کلاس های حافظه – روانشناسی - کاردستی- ورزش- نقاشی- معرق ، مقایسه ای در خصوص روند زندگی سالمندی در گروه هدف سالمندان شبانه روزی و سالمندان بخش توابخشی و مراقبت روزانه داشتند و این تفاوت زندگی سالمندی را به صورت علمی مشاهده نمودند.

رضایی آسایشگاه را مرکزی مطابق با استاندارهای جهانی دانستند که این امر، برای الگوبرداری دانشجویان بسیار مناسب است چرا که آنها این گونه خدمات را صرفاً در کتابهای درسی بصورت تئوری آموزش دیدند و در آسایشگاه کهریزک آن را با شیوه عملی مشاهده می نمایند.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی