اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212625989

احداث تونل آرش- اسفندیار به مرز 60 درصد رسید

کد: 13951013212625989

https://goo.gl/KrS2HG

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از رو به اتمام بودن عملیات حفاری تونل اصلاح مسیر انتقال آبهای سطحی ولنجک خبر داد.

احداث تونل آرش- اسفندیار به مرز 60 درصد رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس سید مهدی پورهاشمی با بیان آنکه 95 درصد از طول تونل اصلاح مسیر انتقال آبهای سطحی ولنجک با موفقیت حفاری شده است، افزود: 360 متر از طول تونل فوق زیر لایه‌های آب‌بند رفته است. این تونل با بیش از 950 متر طول، وظیفه هدایت مسیر تونل انتقال آبهای سطحی ولنجک به امتداد خیابان‌های اسفندیار، آرش غربی و بزرگراه مدرس را بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام پیشرفت حدود 60 درصدی عملیات احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش، میزان پیشرفت عملیات اجرای لایه‌های آب‌بند در ششمین تونل ترافیکی پایتخت را 40 درصد اعلام کرد و گفت: تا کنون 20 درصد از سطح دیواره‌ها و سقف تونل زیر پوشش نهایی بتن رفته است.
گفتنی است در پروژه مذکور، خیابان آرش از زیر بزرگراه مدرس و با احداث یک تونل دو طبقه به بلوار اسفندیار متصل می‌شود. در ادامه، مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش به بلوار اسفندیار با استفاده از سطح موجود برقرار شده و برای اتصال مسیر شرق به غرب بلوار اسفندیار به بزرگراه نیایش نیز یک تونل دو خطه احداث می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه