اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212925431

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید:

شهرک های صنعتی، تخصصی شود

کد: 13951013212925431

https://goo.gl/K3xFW9

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: تخصصی کردن شهرک های صنعتی یک استراتژی موفق و صحیح و آینده نگرانه است زیرا آینده از آن این نوع شهرک های صنعتی است.

شهرک های صنعتی، تخصصی شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ ‌رضا رحمانی با بیان این مطلب در تبریز ، افزود : شهرک های صنعتی تخصصی نظیر شهرک مس و سنگ دورنمای درخشانی دارند و باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشیم.

وی گفت: تسریع در ایجاد زیر ساخت های لازم نظیر آب ، برق ؛ گاز و جاده وغیره در شهرک های صنعتی ضرورت  دارد.
رحمانی ارایه مشوق های سرمایه گذاری و برخورد صحیح با سرمایه گذاران را برای توسعه و رونق شهرک ها ضروری دانست و افزود: همه کارکنان زیر مجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت باید برای رعایت مقررات و برخورد درست با سرمایه گذاران و تولید کتنندگان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: آذربایجان شرقی ظرفیت خوبی برای توسعه صنعتی داشته ولی باید در مکان یابی و احداث شهرک های صنعتی طوری عمل شود که هر شهرک به شهرهای اطراف نیز خدمات رسانده و مردم شهرهای اطراف نیز از آن بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید