اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213435070

بزرگداشت سال نو میلادی در آسایشگاه حضرت مریم

کد: 13951014213435070

https://goo.gl/rRSPFy

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی ازمدیران وکارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور در مرکز نگهداری سالمندان حضرت مریم ، سال نو میلادی را به آن عزیزان تبریک گفتند .

بزرگداشت سال نو میلادی در آسایشگاه حضرت مریم

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، در این دیدار ، جمعی از مدیران و کارکنان آسایشگاه  کهریزک با حضور در آن مرکز خیریه ، میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به همه سالمندان و کارکنان مسیحی تبریک گفته، آرزوی روزهایی پر از شادی و نشاط برای همه عزیزان داشتند.

 خواهر نورا مدیر آسایشگاه حضرت مریم (س) با قدردانی از مسئولین آسایشگاه کهریزک که همواره بیاد سالمندان آن مرکز هستند ،گفت:این روزها برای همه مسیحیان عالم بسیار مقدس و ارزشمند است ، چرا که میلاد مسیح (ع) به ملت ها یاد آوری می کند که با هم مهربان باشیم ، به صلح و آرامش بیاندیشیم و زندگی را با هم و برای هم ادامه دهیم .

او به ارتباط ادیان الهی اشاره و تصریح کرد :همه ادیان الهی قابل احترامند ، چرا که خدای واحدی دارند که آفریدگار انسانهاست.انسان هایی که اساساً پاک طینت و مهربان هستند ومی دانند که باید در تمام شرایط و رویدادهای زندگی در کنار هم باشند تا همه از آسودگی و امنیت بهره مند شوند.

خواهر نورا بار دیگر با تبریک میلاد مسیح (ع) و آغاز سال 2017 به همه هم میهنان مسیحی، آرزوی روزهایی شاد برای تمامی هموطنان عزیزی داشت که در این سرزمین مقدس زندگی می کنند و خیرخواهی در وجود یکایک آنها به شکل هدیه ای الهی به امانت سپرده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه