اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213495070

همدلی جوانان بنیاد خیریه رادمان با کهریزک

کد: 13951014213495070

https://goo.gl/hqRIQd

، تهران , (اخبار رسمی): سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان جوانان پر شوری شدند که رسالت خویش را شادی بخشیدن و حضور عاطفی در کنار همه اعضاء این خانه بزرگ می دانند.

همدلی جوانان بنیاد خیریه رادمان با کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،گروه بزرگی از جوانان شهرمان که در قالب بنیاد خیریه رادمان فعالیت های اجتماعی انجام می دهند ، یک روز از زندگی خود را در جمع ساکنین خانه بزرگ کهریزک گذراندند.

این جوانان پر شور علاوه بر آنکه هدایای گوناگونی را برای پدران ، مادران و معلولین کهریزک همراه داشتند ، با گروه دف نوازی به همه بخشهای مجموعه سرزدند تا لبخند و شادی را ارزانی دوستدارانشان کنند.

مهدی کریمی مهر ،سرپرست این گروه پرعاطفه به نمایندگی از دوستان خوب خود به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:یک روز بیاد ماندنی را در کهریزک داشتیم . همه با هم خندیدیم و شادی کردیم تا ثابت کنیم می شود بدور از همه دغدغه ها و کمبودها به آسانی خندید و شاد بود که این خود از بزرگترین مزایای در کنار هم بودن است .

 کریمی مهر ادامه داد: این چندمین باری است که می آئیم و هر بار سعی داریم با برنامه تراز دفعه قبل در کنار عزیزان دلمان حاضر شویم ، عزیزانی که می دانیم نیازهای فراوان عاطفی شان تمامی ندارد.

 وی با اشاره به برخی واقعیت های ملموس موجود در جمع اهالی کهریزک نیز یاد آور شد:هر آدمی چند روز از خانه و خانواده بدور باشد ، غم دنیا روی سرش خراب می شود و حاضر است تمام علایق و خواسته های خود را فدای در کنار خانواده بودن کند . حال شما تصور کنید این پدران و مادران یک عمر طولانی را در خانه وخانواده بودند و حالا قرار است در سخت ترین روزهای زندگی بصورت گروهی و بدور از خانه اصلی خود باشند ، معلوم است که چه غم جانکاهی می تواند روح و روان آنها را آزار دهد.

کریمی مهر تصریح کرد:با این حال حق نداریم اینطور وانمود کنیم که دیگر کار از کارگذشته و باید منتظر پایان عمر بود،بلکه باید زندگی کرد ، شور و نشاط داشت و بر ادامه زندگی در فضایی آرام و پر مهر اصرار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه