اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019217245431

در هفدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان

مشکلات 1184 واحد تولیدی تهران بررسی شد

کد: 13951019217245431

https://goo.gl/5yaaGV

، تهران , (اخبار رسمی): در هفدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران، مشکلات یک هزار و 184 واحد تولیدی این استان بررسی شده است.

مشکلات 1184 واحد تولیدی تهران بررسی شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت ،معدن وتجارت ، در این جلسه مس فروش دبیر ستاد تسهیل استان تهران  گفت: از ابتدای سال جاری هفده جلسه با حضور استاندار و 158جلسه درمجموع کمیته تخصصی برگزارشده که مجموع مصوبات آن یک هزار و 500موردبوده است که ازاین تعداد 797 مصوبه اجرایی گردیده است. همچنین دراین جلسات مسائل هزار و  184 واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرا رگرفته است.

مهندس مس فروش درادامه خاطر نشان کرد: مشکلات مطروحه در این جلسه در حوزه بانکها با 47درصد، امور مالیاتی 22درصد و تامین اجتماعی 22درصدو بقیه درسایر موارد بوده است.
شایان ذکر است در این جلسه مشکلات و موضوعات 12 واحد تولیدی که درخصوص بانکها و مالیات و بیمه تامین اجتماعی بود مورد بررسی و مصوبات آن جهت اجرا ابلاغ شد .
 بررسی مشکلات شهرک صنعتی عباس آباد
با حضور هاشمی استاندار تهران و رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران ، مهندس قاهری رئیس شرکت شهرکهای صنعتی استان و هیات امناء شهرک صنعتی عباس آباد جلسه بررسی مشکلات شهرک برگزارشد.

سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران اعلام کرد:  به منظور طرح مشکلات و رفع کاستی های موجود درشهرک صنعتی عباس آباد ( پاکدشت) جلسه ای در استاندار تهران برگزار و در ابتدا هیات امناء شهرک موضوعات و مشکلات خود را در خصوص برق، آب و راه کمربندی پاکدشت مطرح نمودند.
دراین گزارش آمده است: استاندار تهران نیز برای رفع این مشکلات راه کارها و دستورات لازم صادر و مقررشد موضوع آب و برق شهرک از طریق وزارت نیرو مکاتبه و پیگیری لازم انجام شود تا در سفر استانی ریاست محترم جمهوری نیز مصوبات آن اجرایی گردد و درخصوص راه دسترسی به شهرک ( پل سیمان) نیز از طریق شهرداری منطقه و وزارت راه و شهرسازی اقدام لازم صورت گیرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید