اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220435431

رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور :

مالیات‌ واردات محصولات دخانی 104 درصد تعیین شد

کد: 13951026220435431

https://goo.gl/arYMxv

، تهران , (اخبار رسمی): مالیات و عوارض برای واردات محصولات دخانی 104 درصد و برای تولیدات داخلی21 تا 36درصد تعیین شد.

مالیات‌ واردات محصولات دخانی 104 درصد تعیین شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی اصغر رمزی بابیان این مطلب افزود: با مصوبه  مجلس شورای اسلامی در ماده 88 لایحه قانون برنامه ششم توسعه کشور در مجموع تحت 6 عنوان از واردات سیگار و محصولات دخانی 104.5 درصد مالیات و عوارض دریافت خواهد شد و از تولیدات داخل کشور تحت 3 عنوان  از تولید داخلی 21 درصد  از تولید مشارکتی 31 درصد و از تولید مستقل برند خارجی 36 درصد دریافت خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه در مصوبه مجلس برای واردات 40 درصد و برای تولید داخلی 10 درصد, تولید مشترک 20 درصد و تولید مستقل برند خارجی 25 درصد مالیات تعیین گردید افزود: همه مالیاتها و عوارض محصولات دخانی لغو گردید به استثنای مالیات عملکرد , مالیات ارزش افزوده , حقوق ورودی , حقوق انحصار و بند  ب ماده 69 قانون الحاق برخی موادبه قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) که در صورت اعمال موارد استثنا میزان مالیات ها و عوارض در یافتی به مبالغ یادشده افزایش می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]