اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221345989

تسریع در عملیات احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

کد: 13951027221345989

https://goo.gl/OsxZsV

، تهران , (اخبار رسمی): متعاقب رفع بخشی از معارضات ملکی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، عملیات ساخت مسیر اصلی این معبر بزرگراهی در بخش حدفاصل خیابان سازمان آب تا ضلع شرقی کارخانه سیمان تسریع شد.

تسریع در عملیات احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت 75 درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، از تسریع روند احداث مسیرهای تندرو و کندروی شمالی بزرگراه در مسیر یک کیلومتری بخش حدفاصل خیابان سازمان آب تا ضلع شرقی کارخانه سیمان خبر داد و گفت: اجرای عملیات راکفیل(سنگریزی به جای خاکریزی) به منظور افزایش سرعت اقدامات مربوط به تحکیم بستر در دستور کار پیمانکار پروژه قرار گرفته است.

قاسم مالدار همچنین با اعلام رفع تمام معارضات ملکی پروژه در بخش تقاطع بزرگراه آزادگان، از آغاز عملیات احداث مسیرهای دسترسی این تقاطع از طریق اجرای عملیات خاکی خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی به منظور ایجاد مسیرهای انحراف ترافیک به اتمام رسیده و ترافیک غرب به شرق بزرگراه آزادگان در محل تقاطع با بزرگراه شهید نجفی رستگار بلافاصله پس از تامین روشنایی مسیر جایگزین جابجا خواهد شد؛ این امر با توجه به اتمام عملیات سازه‌ای زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان، فضای کارگاهی لازم برای تکمیل این تقاطع غیرهمسطح را فراهم می‌کند.
وی در تشریح وضعیت سایر بخش‌های پروژه، از اتمام عملیات احداث شمع در پل تقاطع خیابان مزینانی خبر داد و با بیان آنکه بتن‌ریزی فونداسیون و ستون‌های این پل سواره‌رو آغاز شده است، یادآور شد با بهره‌برداری از پل تقاطع خیابان مزینانی، دسترسی شرقی- غربی شهروندان ساکن در شهرک‌های حاشیه بزرگراه تسهیل می‌شود.
گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار معبری 5 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می‌شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه