اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221365989

برگزاری نمایشگاه قیر، آسفالت وماشین‌آلات وابسته

کد: 13951027221365989

https://goo.gl/I0AUND

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته، پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه قیر، آسفالت وماشین‌آلات وابسته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، این نمایشگاه به همت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه و با حمایت انجمن صنفی تولید کنندگان قیر و آسفالت، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شده و شرکت‌کنندگان آن را طیفی وسیع از پالایشگاه‌ها و شرکت‌های تولید قیر تا کارخانجات جانبی و صنایع پائین دستی آنها همچون کارخانه های تولید بشکه، بسته بندی قیر، تولید ایزوگام ،آسفالت، آسفالتهای پلیمری، پوششهای عایقی و ماشین آلات وابسته را در بر می‌گیرد.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته، بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، چین و ترکیه به ارائه جدیدترین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در این حوزه می پردازند. برگزاری جلسات علمی و ترویجی با هدف آموزش روش‌های نوین تولید و اجرای مخلوط‌های آسفالتی و همچنین معرفی جدیدترین کالاها و  خدمات مرتبط با صنعت قیر و آسفالت از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
گفتنی است این نمایشگاه در سالن‌های 10، 11، 12 و 13 نمایشگاه بین المللی و در مساحتی حدود 10هزار متر مربع برگزار شده و از ساعت 8.30 صبح الی 4 بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته برای عموم آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]