اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221715431

مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد

تسهیل استفاده ازکالای داخلی باروان‌سازی شبکه توزیع

کد: 13951028221715431

https://goo.gl/MgAzt0

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: شفاف‌سازی و روان‌سازی شبکه‌های توزیع استفاده از کالاهای تولید داخل را تسهیل می کند.

تسهیل استفاده ازکالای داخلی باروان‌سازی شبکه توزیع

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش اولویت‌های دفتر خدمات بازرگانی را در برنامه ششم پرداختن به بحث کیفیت و ارائه خدمات به مشتری اعلام کرد.
وی گفت: برای عملیاتی کردن شبکه‌های توزیع سامانه‌های شرکت پخش وجود دارد و مدت زمان صدور جواز شرکت‌های پخش را 15روز بدون نیاز به حضور متقاضی و فقط از طریق سامانه شرکت های پخش اعلام نمود.
وی درخصوص شبکه‌های توزیع و ارتقای شبکه‌های زنجیره‌ای تصریح کرد: سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در صنعت خرده‌فروشی از 5 به 8درصد افزایش یافته که در برنامه ششم هدف گذاری برای 20 درصد بوده است .
وی گفت: بحث سامانه انبار و مراکز نگهداری کالا در کل کشور عملیاتی و در 23 استان راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه متولی سامانه انبار و مراکز نگهداری کالا، وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تاکید کرد: بحث اجرایی‌شدن سامانه‌ها به دستگاه‌های همکار قید شده در قانون نیز مرتبط می‌شود. 

  تابش با بیان وظیفه سامانه انبار گفت: برای راه‌اندازی و بارگذاری سامانه انبار دو فعالیت عمده انجام می‌شود که نخست اینکه از طریق وب‌ سرویس اطلاعات گرفته می‌شود که تاکنون 120مرکز نگهداری کالا در آن ثبت‌شده و از بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده می‌شود و در مرحله بعد مربوط به دعوت از انبار داران و مرکز صاحبان مراکز نگهداری کالاست که تا به حال در هیچ بانک اطلاعاتی عضو نشده‌اند. مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از مهلت تعیین شده صدور بارنامه به انبارها و مراکز نگهداری غیر عضو در سامانه مذکور مقدور نخواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]