اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225755431

با حضور وزیر صنعت

نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان گشایش می یابد

کد: 13951104225755431

https://goo.gl/CjPejT

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عمان با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت عصر امروز افتتاح می شود.

نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان گشایش می یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، این نمایشگاه با هدف معرفی کالاهای ایرانی و گسترش مناسبات تجاری 2 کشور با حضور نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و همتای عمانی وی و جمعی از فعالان تجاری هر دو کشور در مسقط برگزار خواهد شد.

گفتنی است 85 شرکت و تولیدکننده نمونه در گروه های کالایی مواد غذایی، محصولات کشاورزی، فرش ماشینی و منسوجات، نفت-گاز،پتروشیمی، محصولات چرمی کیف-کفش، صنعت ساختمان، صنایع برق و ماشین آلات، صنایع چوب-مبلمان-دکوراسیون داخلی، خدمات فنی و مهندسی، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، خودرو سازی، صنایع دستی و گردشگری، فلزات و معادن، صنایع بسته بندی و تجهیزات پزشکی در فضای نمایشگاهی بیش از دو هزار متر فضای مفید نمایشگاهی حضور خواهند داشت .
این نمایشگاه از چهارم تا هشتم بهمن ماه سالجاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسقط-عمان دایر ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]