اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235155431

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به خبر برخی رسانه ها:

نعمت زاده معتقد است خدمت به مردم بازنشستگی ندارد

کد: 13951125235155431

https://goo.gl/n638xk

، تهران , (اخبار رسمی): فرزاد خلفی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است خدمت به مردم وظیفه است و بازنشستگی ندارد و هر آنقدر که توان داشته باشم برای خدمت به کار می بندم.

نعمت زاده معتقد است خدمت به مردم بازنشستگی ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خلفی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار خبری به نقل از وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازنشستگی تا سال آینده گفت: مهندس نعمت زاده در برابر اصرار و ابراز تمایل دست اندرکاران برگزاری چهارمین همایش خودرو به آنها تاکید کرد که برگزاری این همایش در هر صورت حتی در صورت بازنشستگی ایشان باید ادامه یابد.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت همواره تاکید دارد در راه خدمت به مردم نباید خسته و نومید شد و تداوم مسوولیت ها با بزرگان نظام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید