اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236295431

از امروز صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه های بهاره در تهران

کد: 13951128236295431

https://goo.gl/LN1iYc

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره از 28 بهمن تا 7 اسفند در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه های بهاره در تهران

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان مختلف پوشاک مردانه،زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل ،چراغ های تزئینی و شیرینی و شکلات برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که در مجموعه چهل‌سرای ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد، بیش از 350 تولید کننده داخلی اجناس و تولیدات خود را عرضه می کنند.

همه کالاها و اجناس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین نیاز عمومی شهروندان در ایام پایان سال برگزار می شود، با تخفیف 10 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

در این نمایشگاه همچنین مواد پروتیینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ماهی، مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه خواهد شد.

تلاش های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوتهایی محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه های برای اولین بار در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره های قبل داشته باشد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره از 28 بهمن تا 7 اسفند از ساعت 10 صبح تا 21 و جمعه ها از ساعت 13 تا 21 (9شب) پذیرای شهروندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]