کد: 13951208239447051

در غرفه جشنواره فیلم سبز صورت گرفت

نشست جشنواره فیلم سبز با مدیران محیط زیست هرمزگان

کد: 13951208239447051

https://goo.gl/KjQ2W3

، تهران , (اخبار رسمی): نشست هماهنگی اعضای ستاد اجرایی جشنواره فیلم سبز و مدیران اداره کل محیط زیست استان هرمزگان با حضور مهدی توحید پور دبیر اجرایی جشنواره و مجید وفادار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان امروز (یکشنبه 8 اسفند ماه) در غرفه ششمین جشنواره فیلم سبز در نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار شد.

نشست جشنواره فیلم سبز با مدیران محیط زیست هرمزگان

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از ۶ اسفندماه آغاز و تا نهم ا ادامه دارد. در این نمایشگاه آثار منتخب سینمایی و تجسمی دوره پنجم جشنواره نیز برای عموم نمایش داده خواهد شد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی جشنواره فیلم سبز،  در این نشست که معاونان اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان حضور داشتند، مقدمات برگزاری جشنواره فیلم سبز و نمایش فیلم های این جشنواره در اغلب جزایر این استان مورد بحث قرار گرفت،

بر اساس این گزارش،  از ستاد اجرایی ششمین جشنواره فیلم سبز دعوت شد تا با سفر به این استان شرایط حضور تمام جزایر استان هرمزگان در جشنواره فیلم سبز نهایی و اجرا شود. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از ۶ اسفندماه آغاز و تا نهم  ادامه دارد.

گفتنی است در این نمایشگاه آثار منتخب سینمایی و تجسمی دوره پنجم جشنواره نیز برای عموم نمایش داده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره فیلم سبز

انجمن تمدن سبزهنرمندان حامی محیط زیست از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرد و سابقه ای ۱۷ ساله در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری مربوط به حفاظت محیط زیست دارد و از هنرمندان و علاقه مندان به حفظ محیط زیست تشکیل گردیده است. این انجمن طرحهای متعددی را با همکاری و حمایت سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه عمران سازمان ملل متحد و دیگر سازمانهای ملی و بین المللی اجرا کرده است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر