اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951212240906860

راهنمای کسب درآمد در پارس فریلنسر

5 گام برای کسب و کار فریلنسرها

کد: 13951212240906860

https://goo.gl/dJzJln

، مشهد , (اخبار رسمی): وب‌سایت «پارس فریلنسر» بازار ایده‌ها ، مهارت‌ها و استعدادهاست‌ که تا‌کنون امکانات و ویژگی‌های زیادی راه‌اندازی کرده که به کارفرما و به فریلنسر کمک می‌کند تا به هدف خود برسند.

راهنمای کسب درآمد در ParsFreelancer.com

قبل از ارائه هرگونه پیشنهاد کاری ، یادتان باشد دلیل قانع کننده ای بنویسید که اصلا چرا کارفرما باید از بین سایر متقاضیان شما را انتخاب کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پارس فریلنسر، به علت وسعت برنامه‌ها ، ممکن است این وب‌سایت برای یک تازه وارد کمی گیج‌کننده به نظر برسد لذا در این راهنمای کوتاه، پروسه‌های کار و کسب درآمد در پارس فریلنسر را بررسی خواهیم کرد.

گام اول، معین کنید در چه کاری مهارت دارید

آماده تعهد به یک زندگی فریلنسی شده و یک اکانت در پارس فریلنسر بسازید. ثبت‌نام و کار در این سایت کاملا رایگان است ، اما آپگرید های مختص کاربران نیز وجود دارد که به شما در کسب درآمد بیشتر کمک شایانی میکند ، مثلا دریافت گواهینامه مهارت یا دریافت پروژه های بیشتر ، چرا که هرچقدر برنامه ریزی و لیست بندی بیشتری داشته باشید فرصت های بیشتری نیز بدست خواهید آورد.

گام دوم، پروفایل خود را بسازید

ایجاد یک پروفایل کامل و قابل ارائه آنقدر حائز اهمیت است که شاید نتوانیم به خوبی اهمیت آن را برایتان شرح دهیم. یک پروفایل کامل شخصیت، رزومه، پرونده کاری و مهارت‌های شما را همه و همه در قالب یک پکیج نمایش می‌دهد. همینطور ابزار مناسبی برای متقاعد‌کردن مشتری است: ممکن است یک کارفرما قضاوت خود درباره استخدام یا عدم استخدام شما را به‌طور کامل بر مبنای پروفایل شما بگذارد و آن وقت است که یک پروفایل خوب اهمیت دوچندان می‌یابد.

گام سوم، پروژه ها را پیدا کرده و پیشنهاد همکاری بدهید

صدها پروژه و مسابقه در موضوعات مختلف هر روز پست می‌شوند . آن پروژه‌هایی را که می‌خواهید رویشان کار کنید با چک کردن مداوم صفحه پروژه‌ها و مسابقه‌ها پیدا کنید. در صفحه پروژه‌ها، پروژه‌های مناسبی را خواهید یافت که آماده دریافت پیشنهاد همکاری هستند و برای شرکت در مسابقه‌ها کافی است به راحتی فرم ورود به مسابقه را پر کنید.

بیش از 750 نوع کار از توسعه شبکه و نویسندگی گرفته تا حسابداری و بازاریابی در صفحه پروژه‌ها موجود است و بی‌شک کاری که مطابق با ‌های شما باشد در همین صفحه لیست شده است.

گام چهارم، کار کنید ! این ممکن است سخت ترین و در عین حال بخش پردرآمد کار باشد

قبل از شروع به کار ، اطمینان حاصل کنید که هم شما و هم کارفرما از تمامی شرایط و ضوابط قرارداد، موعدهای تحویل و اقساط پرداختی اطلاع کامل و کافی دارید تا بدینوسیله در ادامه ی مسیر قرار داد مشکلی پیش نیاید . می‌توانید یک قرارداد امضا شده را در محل منعقد کنید تا معامله رسمی شود. همه چیز باید بین شما و فروشنده واضح و روشن باشد ، آن هم قبل از شروع کار توسط شما . شاید خیلی برای شروع کار مشتاق باشید اما بهتر است آرامش خود را حفظ کرده و تمرکز کنید.

گام پنجم، پولتان را بگیرید و پنج ستاره شوید

وقتی پولتان را گرفتید می‌توانید از طریق زرین پال یا paypal  برداشت کنید (یا از طریق moneybookers  و یا حساب جاری منتخب شما در بانک موردنظرتان) . همچنین همیشه برای بازخورد 5 ستاره هدف گذاری کنید (منظورنمره دهی مشتری به کار شماا است ) چرا که تجمع بازخوردهای باکیفیت و عالی پیوست خوبی برای پرونده کاری شما خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]