اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242066860

فریلنسرها، این 5 نکته را به خاطر داشته باشند

کد: 13951216242066860

https://goo.gl/ohYWJ3

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر فریلنسرها می‌خواهند پروژه‌ای بگیرند باید همیشه به این پنج مورد توجه داشته باشند و آنها را تقویت کنند.

قابل توجه فریلنسرها: این 5 نکته را به خاطر داشته باشید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پارس فریلنسر، شما باید نکات فریلنسینگ را مثل کف دست خود بشناسید؛ فریلنسرهای موفق، پروژه ها را به دست می‌گیرند چون پنج مورد زیر را به ذهن می‌سپارند.

کارفرمایان هنگام انتخاب فریلنسر مناسب برای پروژه های خود به سه نکته «پیشنهاد، پروفایل و نمونه کارها توجه می‌کنند ؛ اگر فریلنسرها می‌خواهند پروژه‌ای بگیرند باید همیشه به این سه مورد توجه داشته باشند و آنها را تقویت کنند.

یک پیشنهاد متقاعدکننده بنویسید

اگر نتوانید توجه کارفرما را به پیشنهاد خود جلب کنید، پس باید از آنها خداحافظی کنید، زمانی را صرف درک پروژه کنید و سپس پیشنهاد دهید؛ چگونه یک پیشنهاد عالی و برجسته بدهیم

- ارائه توضیح خلاصه ای از درک شما از پروژه.

- تجربه و برنامه خود را برای موفقیت پروژه بیان کنید.

- موعد مقرر تحویل پروژه را تخمین بزنید.

پروفایل و نمونه کارهای شما همیشه به روز باشد

یک پروفایل کسل کننده و مبهم شما را از مرحله مناقصه حذف می کند. اعتماد کارفرمایان را با یک پروفایل کامل و خوب جلب کنید.  عکس رسمی و حرفه ای از خود و لیستی از مهارت ها و تجربیاتتان را آپلود کنید.

جدای از پروفایل، کارفرمایان همچنین فریلنسرها را بر اساس پروژه های قبلی آنها انتخاب می‌کنند؛ پورتفولیو، فرصتی برای نمایش استعداد شما است پس بهترین کارهایتان را نشان دهید. هیچ صدایی بلندتر از پورتفولیوی (نمونه کار) خوب نیست.

هیچ وقت از کیفیت کار خود کم نکنید

حالا که پروژه به شما واگذار شده است، نشان دهید که کارفرمای شما، انتخاب درستی کرده است. بهترین کار این است که خدمات با کیفیت پنج ستاره بدون توجه به بودجه کارفرما ارائه کنید.

وقتی کارفرمایان از کار شما راضی باشند، بازخورد مثبت می دهند و احتمالا از شما برای پروژه های آتی خود دوباره کمک می گیرند. بازخورد خوب از کارفرمایان قبلی، نقش عظیمی در دریافت پروژه ایفا می کند چون این بازخوردها در پروفایل شما به نمایش گذاشته می شوند. هدف اصلی شما باید ارائه بهترین خدمات باشد.

زمان خود را با دقت و عاقلانه مدیریت کنید

فریلنسینگ به شما این امکان را می دهد تا به طور همزمان روی چند پروژه کار کنید. تعیین کنید که در روز چقدر می توانید کار انجام دهید پس بهتر است یک برنامه زمان بندی داشته باشید.

مدیریت کارآمد زمان در فریلنسینگ، مهم است. عجله می تواند منجر به ارائه کار پایین تر از حد استاندارد شود که بعدا باعث می شود کارفرما، بازخورد منفی بدهد.

دائما پیشرفت کنید و هیچ وقت یادگیری را کنار نگذارید

درباره کار خود و حتی مهارت جدید یاد بگیرید. هر چه بتوانید خدمات بیشتری ارائه کنید، فرصت های بیشتری خواهید داشت.

یادگیری مهارت های جدید مثل قبل، سخت نیست چون حالا اینترنت وجود دارد و به شما کمک می کند تا تقریبا به تمام ابزارهای یادگیری مثل کتاب الکترونیک، پادکست، بسترهایی مثل Coursera و Udemy ، فرانش ، فرادرس و… دسترسی داشته باشید. پس روزانه زمانی را صرف مطالعه و تمرین مهارت جدید کنید.

وقتی که بر روی یک مهارت خاص تسلط پیدا کردید در آزمایشگاه مهارت ها شرکت کرده و گواهی دریافت کنید. فریلنسری که در پروفایلش، چندین گواهی از آزمایشگاه مهارت ها دارد یقینا کارفرمایان او را انتخاب می کنند.

به انجمن فریلنسرهای ما بپیوندید. همین امروز ثبت نام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]