اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246386186

افتتاحیه فروشگاه های درسا همزمان در دو شهر ایران

بهارانه درسا در مشهد و تبریز

کد: 13960129246386186

https://goo.gl/dVMb01

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز فصل زیبای بهاران، درسا در شهر مشهد و تبریز فروشگاه های خود را افتتاح کرد. حضور درسا در مشهد مقدس با اتفاقی تازه همراه بود، چراکه از محصولات خانه درسا در مشهد مقدس رونمایی شد. این اتفاق زیبا و خوشایند در واپسین روزهای سال 1395 برای درسایی ها به ارمغان آورده شد.

فروشگاه بزرگ درسا در مشهد مقدس

پس از افتتاح خانه درسا در شهرهای تهران و اصفهان، نبود این فروشگاه در مشهد به خوبی احساس می شد، به همین جهت پس از برنامه ریزی و تلاش های بسیار شاهد افتتاح خانه درسا در مشهد مقدس بودیم.

سال 95 برای درسا یکی از سال های کلیدی بود. ابن اهمیت را می توان در واپسین روزها به وضوح حس کرد.  افتتاح دو فروشگاه به صورت همزمان اتفاقی است که اهتمامی عجیب را می طلبد.

پس از افتتاح خانه درسا در شهرهای تهران و اصفهان، نبود این فروشگاه در مشهد به خوبی احساس می شد، به همین جهت پس از برنامه ریزی و تلاش های بسیار شاهد افتتاح خانه درسا در مشهد مقدس بودیم. 

در بلوار سجاد، ساختمان پنج طبقه ای با نام خانه درسا به چشم می خورد که دربردارنده ی تمامی برندهای درسا می باشد. 

برندهای خانه درسا، تاج درسا، چرم درسا و کافه درسا در این ساختمان چشم نوازی می کنند. این اولین بار است که تمامی برندهای درسا در یک مکان در دسترس مشتریان عزیز قرار گرفته است.

در همین حین و کیلومترها دورتر از مشهد مقدس، درسا افتتاح دیگری را رقم می زند. حضور چرم درسا در مجتمع تجاری اطلس، عیدی درسا به هموطنان عزیز تبریزی است. دیگر فروشگاه درسا در فلکه مخابرات درسا قرار دارد و اکنون افتتاح دومین فروشگاه در تبریز، اتفاق تازه ای را در راستای توسعه فروشگاهی رقم زد.

از آنجاییکه در عصری هستیم که طراحی، تولید و فروش محصولات به تنهایی برای مشتریان کافی نیستند،  شناخت نیازها و انتظارات مشتریان اولین قدم در مشتری مداری است. به همین جهت  توسعه برند  و افتتاحیه در شهر های مختلف بر اساس نیاز شهروندان از مهم ترین مسائل می باشد. درسا به منظور شناخت مشتریان خود سعی می کند تا تمامی جوانب را در نظر گرفته و رفتار مشتریان را بشناسد. این مهم با همکاری پرسنل درسا در بخش های مختلف فروشگاه، امور مشتریان و همچنین بررسی باشگاه مشتریان درسا تحقق می یابد.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس