اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254894765

امضای تفاهم‌نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»

کد: 13960428254894765

https://goo.gl/z3wXY2

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»

سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی دو مرکز و برای ارتقای سطح دانش در زمینه‌های مرتبط، همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی «سمت»، به منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، این تفاهم‌نامه روز گذشته به امضای دو مرکز رسید که بر اساس آن سازمان «سمت» و پژوهشگاه «فاوا»، در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتب مبنایی، همکاری خواهند داشت.

تألیف، ترجمه و تدوین کتا‌ب‌های درسی دانشگاهی مرتبط، کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های مرتبط، همکاری مشترک در زمینه نشر الکترونیک، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های علمی و آموزشی، همکاری در معرفی آثار علمی و برنامه‌های پژوهشی، تبادل اطلاعات و استفاده از منابع علمی دو طرف، از دیگر مواردی بود که در این جلسه به توافق سازمان «سمت» و پژوهشگاه «فاوا» رسید.

گفتنی است سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی دو مرکز و برای ارتقای سطح دانش در زمینه‌های مرتبط، همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

سازمان «سمت» مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد و در همین راستا تاکنون بیش از 2040 کتاب منتشر کرده است. پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» نیز با هدف انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در علوم انسانیِ دانشگاهی و تقویت پشتوانه پژوهشی کتاب‌های «سمت»، فعالیت دارد.

همچنین مرکز تحقیقات مخابرات ایران، اصلی‌ترین پایگاه تحقیقات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور محسوب می‌شود. این پژوهشگاه هم‌اینک با دارا بودن چهار پژوهشکده به عنوان پژوهشگاهی تحقیقاتی، قطب پژوهشی فناوری ارتباطات و اطلاعات، نقش مهمی را به عنوان مشاور مادر در بخش ICT داراست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب