اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254904765

ایرجی خبر داد:

فروش نسخه کاغذی کتاب‌های «سمت» از طریق نرم‌افزار کتابخوان فراهم شد

کد: 13960428254904765

https://goo.gl/YNRCr1

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با اشاره به ارتقای نرم‌افزار کتابخوان «سمت» گفت: «به‌زودی فروش نسخه‌های کاغذی کتاب‌های سازمان «سمت» نیز از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود».

فروش نسخه کاغذی کتاب‌های «سمت» از طریق نرم‌افزار کتابخوان

دانشجویان، استادان دانشگاه، محققان و پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند نرم‌افزار کتابخوان «سمت» را از سایت «سمتا» به نشانی http://samta.samt.ac.ir دریافت کنند

جواد ایرجی در گفتگو با رویداد ۲۴ با اشاره به فعالیت‌های نشر الکترونیک «سمت»، اظهار داشت: «در نظر داریم که علاوه بر فروش نسخه‌های الکترونیکی، نسخه‌های کاغذی کتاب‌های این سازمان را از طریق نرم‌افزار کتابخوان «سمت»، در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: «دانشگاهیان و دانش‌پژوهان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با قیمت پشت جلد توسط نرم‌افزار کتابخوان اختصاصی «سمت» سفارش دهند و از طریق پست آن را دریافت کنند».

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) همچنین اظهار داشت: «کتابخوان «سمت» با قابلیت چند زبانه، در حال حاضر به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در دسترس مخاطبان قرار دارد».

وی افزود:‌ «دانشجویان، استادان دانشگاه، محققان و پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند نرم‌افزار کتابخوان «سمت» را از سایت «سمتا» به نشانی http://samta.samt.ac.ir دریافت کنند.

ایرجی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر نسخه اندروید نرم‌افزار کتابخوان «سمت» در اختیار مخاطبان است، یادآور شد: «به‌زودی نسخه IOS این نرم‌افزار نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد».

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) خاطرنشان کرد: «سمتا پرچم‌دار بازار نشرالکترونیک آثار دانشگاهی کشور است و قابلیت‌های ویژه‌ای در کتابخوان «سمت» در نظر گرفته شده است؛ جستجوگری پیشرفته، قابلیت‌های جذاب، متنوع و چندرسانه‌ای، تسهیل و تسریع در دسترسی به آثار، قیمت‌های کمتر، سهولت در آرشیوسازی، تسهیل در ارتباط دو سویه «سمت» و مخاطبان و همچنین صیانت از محیط زیست، از جمله ویژگی‌های کتابخوان «سمت» است».

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب