اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262747699

تغییرات یک مدیر، از تاسیس تا توسعه

کد: 13960710262747699

https://goo.gl/69bM7A

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی در شروع کار هستید و شرکتتان را تأسیس می‌کنید، معمولاً فقط خودتان و شریکتان و یک تیم کوچک هستید. به‌تدریج تیم خود را گسترش می‌دهید و ناگهان متوجه می‌شوید کارهایی را که قبلاً خودتان انجام می‌دادید، در حال حاضر یک گروه فوق‌العاده انجام می‌دهند.

در زمان تاسیس مجموعه خود تا بعد ایا تغیراتی به عنوان یک مدیر داشته ایید؟
تغییرات یک مدیر، از تاسیس تا توسعه

به گزارش گیلارو، در این مرحله مهم است که یاد بگیرید مسئولیت‌ها را از دوش خودتان بردارید و به دیگران قدرت و مسئولیت ببخشید. این انتقال کار آسانی نیست و در واقع یکی از چالش‌ها و زمینه‌های رشد من به‌ عنوان یک رهبر بود. من زمانی توانستم رشد کنم که به تیم خود قدرت و انتخاب دادم تا حس کنند آن‌ها هم مالک و مسئول هدف شرکت هستند و حرکتشان در راستای هدف، پیشرفت خودشان است.
یک مثال برای این ماجرا، وقتی بود که ما برای اولین بار استراتژی بازاریابی خود را تنظیم کردیم. من در بازاریابی آنلاین تجربه‌ی شخصی داشتم و به همین دلیل یک کمپین راه‌اندازی کردم. بعدها که ما سرپرست بازاریابی‌مان را استخدام کردیم، واقعاً یک گام به عقب برداشتیم و متوجه شدیم ایده‌ی کمپین، شاید اصلاً ایده‌ی درستی نبوده است. این تغییر باعث شد برخی استراتژی‌های ما بهبود پیدا کند؛ به‌طوری‌که ما توانستیم در نقاطی محصولاتمان را ارائه دهیم که من هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردم.
باید بدانید که به‌عنوان یک رهبر، تجربیات شما می‌توانند برایتان بسیار محدودکننده باشند و به همین دلیل استخدام افراد متخصص هر زمینه، امری ضروری است. شما با همکاری کارشناسانی که تجربه‌های خاص خود را دارند، افق دیدتان را گسترش می‌دهید. البته باید برای آن‌ها محدوده‌ی عملکردشان را روشن کنید و بگویید در همین مقیاس‌های تعیین‌شده کار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلارو

سیستم آموزش آنلاین ویدیو، وبینار، کلاس های آموزشی و زیرساخت های آموزشی به تمامی اساتید و سازمان های برگزار کننده آموزشی می باشد. مجموعه گیلار بالاترین کیفیت جهت آموزش های مدرن و پیشرفته برابر در سطح جهانی. سرویس های خود را ارئه می ده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش