اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960907269597699

نکاتی برای شرکت کردن در رویدادها و اخذ مدارک معتبر

کد: 13960907269597699

https://goo.gl/QLx6Vs

، تهران , (اخبار رسمی): اگر علاقمند به شرکت در رویدادهای آموزشی هستند، در ادامه مواردی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با تشخیص یک رویداد اصولی و غیراصولی بتوانید وقت و پول خود را برای رویدادهای آموزشی مناسب خرج کنید.

نکاتی برای شرکت کردن در رویدادها و اخذ مدارک معتبر
نکاتی برای شرکت کردن در رویدادها و اخذ مدارک معتبر

گاهی اشخاص با نادیده گرفتن محتوای یک رویداد آموزشی اقدام به ثبت‌نام کرده و سرمایه و وقت خود را هدر می‌کنند. آیا به نظر شما نباید به محورهای کلی این رویدادها توجه کرد؟

«بهترین فرصت برای ثبت‌نام و اخذ گواهی نامه رسمی‌از دانشگاه اکسفورد انگلستان»! این عبارت چندبار نظر شما را جلب کرده است؟ بله؛ باید بگوییم گاهی عناوینی در برگزاری یک رویداد باعث می‌شود اشخاص با نادیده گرفتن محتوای یک رویداد آموزشی اقدام به ثبت‌نام کرده و سرمایه و وقت خود را صرف شرکت در چنین رویدادهایی کنند. اما به نظر شما آیا نباید به محوریت‌های کلی این رویداد‌ها توجه کرد؟ برای ثبت‌نام در رویدادهای آموزشی باید به نکات مهمی‌ توجه داشت تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که مایل به شرکت در رویداد‌های آموزشی هستید، در ادامه مواردی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با تشخیص یک رویداد اصولی و غیر اصولی بتوانید وقت و پول خود را برای رویداد‌های آموزشی مناسب خرج کنید.

مدرس

شاید برای شما مهم است بدانید که مدرس رویدادی که در آن شرکت می‌کنید چه شخصی باشد. نکته‌س اول این است که در ابتدا باید درباره‌ی مدرس اطلاعات کافی به دست آورید. مطالعه‌ی رزومه‌ی مدرس خوب است؛ اما کافی نیست. فاکتور‌های دیگری همچون نظر منتقدین درباره‌ی آنها، نظر شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و حتی مشاهده‌س صفحات آن‌ها در شبکه‌های مجازی علمی‌ و عمومی‌ نظیر لینکدین، آکادمیا، اینستاگرام، کانال تلگرام و… می‌تواند در جهت شناخت آنها و حوزه‌ی تخصصی مدرسین کمک شایانی به شما کند؛ زیرا ممکن است یک مدرس در چندین زمینه تدریس کند، اما لزوما در همه آنها متبحر نباشد.

عنوان رویداد

هر برگزار کننده برای  رویداد خود یک نام انتخاب می‌کند. انتخاب عنوان رویداد آموزشی برای جذب مخاطب و تعیین حدود و سرفصل‌های آن رویداد اهمیت خاصی دارد. به عبارت دیگر، عنوان یک رویداد  نوعی بازاریابی روانی برای جذب مخاطبین است. اما گاهی ممکن است برگزار کننده رویداد آموزشی عنوانی را انتخاب کند که به محتوای آن چندان مرتبط نباشد. بنابراین نسبت به عنوان رویدادها محتاط باشید. برای این منظور لازم است علاوه بر اطمینان از تبحر مدرس، از سرفصل‌های رویداد هم آگاهی پیدا کنید.

سرفصل‌های رویداد

شاید برگزار کنندگان برای رویداد‌های خود از سرفصل‌های کلی استفاده کنند. تا با نام و عنوان دوره خود همخوانی داشته باشد. اما باید در نظر داشته باشید که برای یک رویداد نباید به سرفصل‌های که به نام کلی نوشته شود اعتماد کرد چرا که یک مدرس اگر محتوای دوره خود، برای مخاطبینش اهمیت داشته باشد حتما از موضوعات اصلی دوره و نکات کلیدی که قرار است در دوره اشاره شود توضیحاتی را ذکر می‌کند.

زمان رویداد و مکان رویداد

یک اصل اساسی در همه‌ی رویدادهای آموزشی زمان و مکان آن است. پس اگر یک مدرس دارای تجارب زیادی باشد حتما در زمان‌های مناسب دوره خود را برگزار می‌کند. به عنوان مثال در زمان‌های شدت ترافیک شهری مناسب نیست. همچنین برای مخاطبین خود مکانی را انتخاب می‌کند تا فاکتورهایی برای رعایت حال آنها همچون محل مناسب پارک خودرو، دسترسی به وسایل نقلیه‌ی عمومی، سالن و یا کلاس‌هایی مطابق با استاندارد‌های تدریس و … را دارا باشد.

اعطای گواهی‌نامه

بعضی از برگزارکنندگان برای افزایش اعتبار رویداد آموزشی خود، از امتیاز اعطای گواهی‌نامه استفاده می‌کنند. باید توجه داشت که اعطای گواهی‌نامه بدون آزمون و ارزشیابی از هنر جویان ارزشی چندانی ندارد. علاوه بر این، باید بدانید که این مدارک و گواهی‌نامه‌ها چه تاییدیه و امتیازی دارند. به عنوان مثال، همان طور که در ابتدای این مقاله آمده است، شاید در هنگام ثبت‌نام یک رویداد عنوان شود که گواهی‌نامه‌ای از دانشگاه اکسفورد انگلستان به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. آیا واقعا گواهی‌نامه‌ها از این دانشگاه صادر می‌شود؟!

نتیجه کلی
در هنگام ثبت‌نام و تبلیغ هر رویداد، برگزار کننده باید شفاف و صادقانه رفتار کند. در صورتی که عنوان و سرفصل‌ها برای شما مبهم بود حتما با برگزارکنندگان تماس بگیرید و  از آن‌ها اطلاعات کامل درخواست کنید. نسبت به توانمندی‌ها و سوابق مدرس آگاهی پیدا کنید. بررسی نظرات شرکت کنندگان قبلی هر رویداد بسیار حائز اهمیت است. در انتها دوباره یادآور می‌شویم میزان تحصیلات مدرس رویداد به تنهایی نشانه تسلط او نسبت به موضوعات مورد تدریس نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلارو

سیستم آموزش آنلاین ویدیو، وبینار، کلاس های آموزشی و زیرساخت های آموزشی به تمامی اساتید و سازمان های برگزار کننده آموزشی می باشد. مجموعه گیلار بالاترین کیفیت جهت آموزش های مدرن و پیشرفته برابر در سطح جهانی. سرویس های خود را ارئه می ده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]