اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960803265527699

چرا کانال‌های ناخواسته‌ی تلگرام ایجاد می‌شود و راه جلوگیری چیست؟

کد: 13960803265527699

https://goo.gl/1ym8VK

، تهران , (اخبار رسمی): کانال‌های ناخواسته‌ای که در پیام‌رسان تلگرام ایجاد می‌شوند، بسیار ناخوشایند هستند. کاربران از به وجود آمدن این تبلیغات و کانال‌ها که سودی برای آنها ندارد، دل آزرده می شوند؛ اما این کانال‌ها چگونه به وجود می‌آیند و چگونه می‌توان از به وجود آمدن آنها جلوگیری کرد؟

چرا کانال های ناخواسته تلگرام ایجاد میشود و چگونه می توان جلوگیری کرد
استفاده مفید از تلگرام و حذف کانال های نا خواسته

استفاده از نرم افزار های که معتبر نیستند میتواند مشکالتی را به وجود آورد. در انتخاب اپلیکیشن های موجود باید دقت کنید.

شاید این مشکل برای شما به وجود بیایید که کانال‌های تلگرامی‌ که شاید شما هرگز اسم آنها را نشنیده باشید در لیست تلگرام شما قرار گرفته باشد و هر بار که آنها را حذف کرده باشید دوباره آنها ایجاد می‌شوند و گه گاهی علی رغم اینکه گوشی موبایل شما سایلنت است، صدای هشداری از این کانال‌های می‌شنوید. بعضی اوقات کاربران این شبکه‌ی اجتماعی با حذف اکانت خود خواستار این مشکل بودند و باز هم این مشکل رفع نشده است.



اما چگونه می‌توان جلوی این مشکلات را گرفت و از شر مزاحمت‌ها راحت شد؟ حال به بررسی این موضوع می‌رسیم که چگونه این کانال‌ها با  بدون دخالت ما ایجاد می‌شوند و از کجا وارد اکانت ما می‌شوند. ایجاد چنین گروه‌های دلایل مختلفی دارد. اولین دلیل می‌تواند ربات‌های رایگانی باشد که با آنها ارتباط برقرار کرده ایم. پس بهترین روش این است که اگر ربات تلگرامی‌  داریم که واقعا از آن اطلاعی نداریم، با انتخاب دکمه STop Bot یا توقف ربات باعث قطع شدن ارتباط آن با اکانت خود شویم.

 

مورد فراگیر بعدی استفاده از نرم افزار‌های مشابه تلگرام است. این پیام‌رسان‌ها می‌توانند به صورتی برنامه نویسی شده باشند که با نصب و اجرا کردن آنها بر روی گوشی خود مشکلاتی به وجود بیاورند؛  پس بهتر است که نرم افزار‌های مشابه را پاک کنید و از تلگرام رسمی که در پلی استور گوگل معرفی شده است استفاده کنید.

 

 مورد بعدی این است که این امکان وجود دارد که شما یک نرم افزار رایگان کاربردی را استفاده کرده باشید و آن نرم افزار در قبال این خدمت رسانی رایگان، از امکانات گوشی شما سو استفاده می‌کند. شما باید هر چه سریع تر نسبت به حذف این گونه بد افزار‌ها اقدام کنید. البته در انتها باید متذکر شوم که این مشکلات در گوشی‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندوریداستفاده می‌کنند بیشتر است.


نویسنده : محمد حسین صادقی
منبع : گیلارو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلارو

سیستم آموزش آنلاین ویدیو، وبینار، کلاس های آموزشی و زیرساخت های آموزشی به تمامی اساتید و سازمان های برگزار کننده آموزشی می باشد. مجموعه گیلار بالاترین کیفیت جهت آموزش های مدرن و پیشرفته برابر در سطح جهانی. سرویس های خود را ارئه می ده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]