اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960725264547699

تفاوت آموزش آنلاین با آموزش حضوری

چرا آموزش مجازی آنلاین از آموزش حضوری سنتی بهتر است

کد: 13960725264547699

https://goo.gl/uh6D1A

، تهران , (اخبار رسمی): بعضی بر این باورند که آموزش حضوری بسیار بهتر از آموزش مجازی است؛ چرا که این عقیده وجود دارد که در آموزش حضوری امکان درک مطالب بیشتر است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چرا آموزش مجازی بهتر از آموزش سنتی است؟

چرا آموزش مجازی آنلاین از آموزش حضوری سنتی بهتر است
چرا آموزش مجازی آنلاین از آموزش حضوری سنتی بهتر است

امروز با مطلبی مهم و تاثیرگذار در خدمت شما هستیم. مطلبی که روش آموزش و یادگیری در آن تغیرات بزرگی داشته است. این روش آموزش به طور تقریبی در کشورهای پیشرفته جهان بیش از ده سال است که اجرا می‌شود. موضوع این مقاله بررسی علم نوین آموزش مجازی است که متاسفانه خیلی از اساتید و دانش آموختگان با توجه به نداشتن آگاهی از آن پرهیز می‌کنند. اما چرا آموزش غیر حضوری بهتر از آموزش حضوری است؟

 

مقایسه‌ی امکانات آموزش مجازی و سنتی

زمان
در آموزش مجازی محدودیت زمانی نخواهید داشت. برای مثال اگر یک وبینار آموزشی آنلاین را از دست دادید، در پایان کلاس ویدیوی ضبط شده در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید کلیات این آموزش را مشاهده کنید. در بعضی از موارد شاید شما توان سوال پرسیدن از آموزشی که استاد ارائه می‌دهد را نداشته باشید؛ اما در آموزش مجازی می‌توانید آن آموزش را دوباره مرور کنید. در این مدل از آموزش شما قادر خواهید بود در هر زمانی که آمادگی درک مطلب را داشتید به آن بپردازید.


مکان
در آموزش مجازی هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه مکانی قرار دارید. چرا که در آموزش حضوری حتما باید در آن محل حضور داشته باشید. به دلیل الزام به حضور فیزیکی گاهی با مشکلاتی مانند ترافیک، بیماری، فاصله مکان آموزش و... مواجه می‌شوید؛ ولی شما با آموزش مجازی در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید می‌توانید آموزش خود را فرا گیرید. بدون هزینه راه، آمادگی برای حضور در کلاس‌های سنتی و بی نظمی‌های که باعث می‌شود نتوانید ذهن خود را برای فراگیری مطالب آماده کنید.


هزینه‌ها
در آموزش سنتی شما باید به جز هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی خود، هزینه‌های چون کرایه تاکسی و بنزین، ترافیک، تغذیه و جزوات آموزشی و… را در نظر بگیرید؛ اما در آموزش مجازی هزینه‌های شما به مراتب کمتر است. 


فعالیت‌های ارتباطی
در آموزش مجازی شما می‌توانید سوالات خود را از همکلاسیان و اساتید خود در انجمن‌های مربوط مطرح کنید، به صورت آنلاین چت کنید، پیغام بگذارید و  ایمیل ارسال کنید تا آنها مشکل شما را  رفع نمایید. این پرسش و پاسخ‌ها در انجمن‌های آموزشی باعث می‌شود که کاربران دیگر و دانش آموختگان بتوانند سوالات متداول را مشاهده بکنند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.


امکانات
در آموزش حضوری و سنتی شاید خیلی از امکانات برای یادگیری وجود نداشته باشد. اما در آموزش مجازی امکان استفاده از امکانات بسیاری فراهم است. در آموزش مجازی آنلاین استفاده از محتوای مناسب و به روز مثل ( ویدیو، تصاویر، مطالب و صدا) وجود دارد و در بعضی از موارد استفاده از وب‌کم و نمایش دستکاپ استاد مسیر می‌شود. همچنین امکان استفاده از دوره آموزشی ضبط شده نیز وجود دارد.


حال شما دوست دارید در دوره‌های آموزش آنلاین غیر حضوری شرکت کنید یا حضوری سنتی ؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلارو

سیستم آموزش آنلاین ویدیو، وبینار، کلاس های آموزشی و زیرساخت های آموزشی به تمامی اساتید و سازمان های برگزار کننده آموزشی می باشد. مجموعه گیلار بالاترین کیفیت جهت آموزش های مدرن و پیشرفته برابر در سطح جهانی. سرویس های خود را ارئه می ده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]