اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960727264867699

فعال سازی وای فای ویندوز سرور ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲ چگونه است؟

آموزش فعال سازی شبکه بی سیم وای فای در ویندوز سرور 2016 و 2012

کد: 13960727264867699

https://goo.gl/uXA5LZ

، تهران , (اخبار رسمی): در صورتی که در ویندوزهای سرور به مشکلاتی از این قبیل برخوردید نگران نباشید که این سروریس‌ها وجود ندارند بلکه غیر فعال هستند. یکی از پر چالش‌ترین سرویس‌های ویندوز سرور سرویس شبکه وای فای است.

آموزش فعال سازی شبکه بی سیم وای فای در ویندوز سرور 2016 و 2012
فعال سازی وای فای ویندوز سرور ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲ چگونه است

شرکت مایکروسافت جهت بالا بردن امنیت در ویندوز‌های سرور خود، بیشتر سرویس‌های خود را به صورت پیش فرض غیر فعال می‌کند. پس در صورتی که در ویندوزهای سرور به مشکلاتی از این قبیل برخوردید نگران نباشید که این سروریس‌ها وجود ندارند؛ بلکه غیر فعال هستند. یکی از پر چالش‌ترین سرویس‌های ویندوز سرور سرویس شبکه‌ی وای فای است. در این آموزش به شما یاد می‌دهیم تا چگونه وای فای ویندوز سرور خود را در تنظیمات قسمت سرویس فعال کنید.


نحوه فعال سازی
برای شروع در ویندوز سرور ۲۰۱۶ میتوانید در قسمت Search کلمه Service را تایپ کنید پنجره‌ی مورد نظر ظاهر شود.
بعد از باز شدن صفحه سرویس‌ها در قسمت سمت راست سرویسی با نام Wired AutoConfig جستجو کنید و بعد از مشاهده‌ بر روی سرویس مورد نظر کلیک نمایید.
 پس از باز شدن پنجره Wired AutoConfig در تب General در قسمت کشویی Startup type کلمه Automatic را انتخاب کنید و سپس روی دکمه استارت کلیک کنید و در انتها بر روی دکمه ok کلیک کنید.
 مشاهده می‌کنید که در قسمت Status سرویس وای فای ویندوز سرور شما در حال اجرا است.
 سرویس شما فعال شده است و فقط باید شبکه‌ی خود را فعال سازی کنید. برای فعال سازی شبکه بی سیم وای فای به مسیر Control Panel\Network and Internet\Network Connections مراجعه کنید و در قسمت Properties  شبکه‌ی مورد نظر در قمست تب Authentication  تیک مربوط به Enable IEEE 802.1X authentication را فعال کنید و در قسمت Choose a network authentication method باید متد مورد نظرتان انتخاب کنید و شبکه بی سیم وای فای شما به ویندوز سرور مورد نظر شما متصل است.


منبع : گیلارو
نویسنده : محمد حسین صادقی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلارو

سیستم آموزش آنلاین ویدیو، وبینار، کلاس های آموزشی و زیرساخت های آموزشی به تمامی اساتید و سازمان های برگزار کننده آموزشی می باشد. مجموعه گیلار بالاترین کیفیت جهت آموزش های مدرن و پیشرفته برابر در سطح جهانی. سرویس های خود را ارئه می ده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]