اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265820005

توسط سامانه‌ی توزیع و انتشار محتوای اخبار رسمی فراهم شد:

انعکاس صدای بخش خصوصی در ایرنا و سایر رسانه‌‌های مطرح کشور

کد: 13960806265820005

https://goo.gl/SKDXQS

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی و معرفی دستاوردهای آنها در رسانه‌ها، اخبار رسمی بعنوان اولین سامانه‌ی توزیع محتوای شرکت‌ها در ایران، طی قراردادی با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، موافقت با انتشار اخبار شرکت‌ها را در این رسانه‌ی معتبر و مهم به دست آورده است.

انعکاس صدای بخش خصوصی در رسانه‌های مطرح کشور
انتشار خبر شرکت‌ها در رسانه های کشور توسط نیوزوایر اخبار رسمی

اخبار رسمی به عنوان یک نیوزوایر و پل ارتباطی شرکت‌ها با رسانه‌های مختلف عمل می‌کند که به شرکت‌ها برای ساده‌سازی روند توزیع محتوا و اخبار دستاوردها و فعالیت‌هایشان کمک می‌کند.

به گزارش اخبار رسمی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، با قدمت 80 ساله، خبرگزاری رسمی کشور محسوب می شود که همواره به حمایت از کسب و کار و تولید ملی اهتمام ورزیده و تلاش داشته است تا با انعکاس دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف، به ایجاد فضای نشاط، امید و کارآفرینی در کشور کمک کند.

مجید کثیری مدیرعامل شرکت دانش بنیان پیام رسمانه با نام رسانه‌ای اخبار رسمی، در زمینه‌ی اهمیت این همکاری با ایرنا و سایر رسانه‌های مطرح کشور گفت: علی رغم اینکه کسب و کارهای ایرانی معدن گنج رویدادها و دستاوردهای شگفت‌انگیزند؛ اما متاسفانه دسترسی اکثر آنها به رسانه‌ها در ایران محدود است. شرکت‌ها و کسب و کارها برای رسانه‌ای‌سازی دستاوردهای خود با مشکلاتی چون تولید محتوا، هزینه‌ی بالا و دسترسی کند و غیرشفاف به رسانه‌ها مواجه هستند.

اخبار رسمی با اشراف به این محدودیت‌ها در جهت تسهیل این مشکلات، تلاش و حرکت کرده و همکاری ایرنا برای انتشار اخبار این شرکت‌ها، نقطه عطفی در این زمینه در کشور محسوب می‌شود.

کثیری در این زمینه افزود: اخبار رسمی به عنوان یک نیوزوایر و پل ارتباطی شرکت‌ها با رسانه‌های مختلف، از طرفی به شرکت‌ها برای ساده‌سازی روند توزیع محتوا و اخبار کمک می‌کند و از طرفی برای رسانه‌ها و مخاطبان آنها هویت منبع خبر و غیر قابل تکذیب بودن آنها را تضمین کرده و در کنار آن به اقتصاد رسانه و کسب درآمد پایدار و شفاف آن یاری می‌رساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتشار خبر غیر رسمی در فضای مجازی و بدون ذکر منبع، باعث مشکلات بسیاری در فضای رسانه‌ای و کسب و کار و اعتماد مخاطبان شده است؛ اما امید است با این خدمات و همکاری مشترک با رسانه‌های کشور، به سمت شفاف‌سازی بیشتر پیش برویم و به توسعه‌ی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف شرکت‌ها کمک کنیم.

گفتنی است شرکت‌ها برای توزیع اخبار خود در سطح رسانه‌های کشور و انتشار در رسانه‌های منتخب، می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس AkhbarRasmi.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]