اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960917270747712

ادکلنی برای سفری رمزآلود به اعماق

کد: 13960917270747712

https://goo.gl/yYUusF

، تهران , (اخبار رسمی): عطر مردانه و زنانه بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم Nasomatto Black Afgano 30 ml EDP با طراحی و بوی بسیار خاص و منحصربه‌فرد شما را محسور می‌کند.

 ادکلنی برای سفر به اعماق و سفری رمزآلود که یادآور خوشی های لحظه ایست‏.‏
ادکلنی برای سفری رمزآلود به اعماق

طلسم این رایحه همچون بوی قهوه، عود و تنباکو قوی وسیاه و بی قرار است که آرام آرام طبیعت خود را آشکار می کند‏.

عطر مردانه و زنانه‌ی بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم Nasomatto Black Afgano 30 ml EDP با حجم کوچک و در بزرگش، بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. سیاه‌رنگ بودن مایع درون بطری، به‌نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر به‌حساب می‌آید. روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌ چندان نزدیک، به چشم می‌آید. اگر طرفدار رایحه‌های سبک و درخشان هستید، Black Afgano رایحه‌ی مناسبی برای شما نیست‏.‏ این رایحه سفری به اعماق، سفری رمزآلود از آغاز است ‏.‏ رایحه‌ای اصیل و باکیفیت؛ ملایم، عمیق و متمایز که یادآور خوشی‌های لحظهای‌ است‏.‏ طلسم این رایحه همچون بوی قهوه، عود و تنباکو قوی وسیاه و بی قرار است که آرام آرام طبیعت خود را آشکار می کند‏.

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه و زنانه  بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم آورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال  لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]