اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960918270777712

ایفوریا، پرفروش ترین ادکلن زنانه تاریخ است

کد: 13960918270777712

https://goo.gl/3Hou9Q

، تهران , (اخبار رسمی): ادکلن زنانه ایفوریا کلوین کلین Euphoria Calvin Klein (ایفوریا کلوین کلاین) توسط Carlos Benaim و Loc Dong  در سال 2005 تولید شد که تناسب عجیبی با آنچه یک خانم از یک عطر شیک و جذاب با قیمتی بسیار مناسب و  معقول می خواهد دارد. 

ایفوریا پر فروش ترین ادکلن زنانه تاریخ
ایفوریا، پرفروش ترین ادکلن زنانه تاریخ است

ایفوریا کلوین کلین با رایحه انار شروع می‌شود که به محض اولین اسپری شما را به شب‌های بیاد ماندنی زمستان می‌برد‏.‏

ادکلن زنانه ایفوریا کلوین کلین Euphoria Calvin Klein (ایفوریا کلوین کلاین) دارای ظاهر بسیار شیک و بسیار زیبا و دلنشین است، به طوری که انتخاب اکثر مغازه‌داران برای پر کردن ویترین خود است که این موضوع در ایران بسیار به چشم می‌خورد. این پرفیوم دارای پخش بوی و ماندگاری قابل توجه است.

این عطر با رایحه انار شروع می‌شود که به محض اولین اسپری شما را همراه با شب‌های بیاد ماندنی زمستان می‌کند‏.‏ بعد از مدتی رایحه گل‌های نیلوفر و ارکیده جایگزین این نت می‌شود‏.‏ سپس با گذشت زمان این عطر با رایحه‌های گل بنفشه، کهربا، مشک و ماهاگونی پایان می‌یابد‏.‏ ماندگاری این عطر بالا بوده و بعد از گذشت سال‌ها همچنان جز عطرهای پر فروش این کمپانی است‏.‏ 

این عطر از جمله عطر‌های پر فروش تاریخ است و برای شما که می‌خواهید یک عطر شیک و خاص با ماندگاری خوب داشته باشید مناسب است. همچنین این ادکلن می‌تواند با توجه به قیمت آنبرای هدیه به عزیزان شما مناسب باشد.

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه ایفوریا کلوین کلین را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]