اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961003272887766

100 برند برتر عروسی در کشور

معرفی 100 برند برتر خدمات عروسی کشور در چهار حوزه به میزبانی سایت عروسکو

کد: 13961003272887766

https://goo.gl/3EmYKC

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی برترین برندهای عروسی کشور تاکنون با استقبال بی نظیری از سوی متقاضیان این دست از خدمات واقع شده و هر روز به اعتبار این جداول نیز افزوده می شود.

معرفی 100 برند برتر خدمات عروسی کشور در چهار حوزه به میزبانی سایت عروسکو
مرجع رسمی برندهای برتر عروسی کشور

در هفتمین دوره ی رتبه بندی برندهای برتر عروسی کشور که به صورت ماهانه انجام می گیرد، می توان اسامی و نامهای آشنای زیادی را از معتبرترین برندهای حوزه عروسی از لیست های منتشر شده در سایت عروسکو جستجو کرد

 در جریان رتبه بندی برندهای برتر عروسی در زمستان 1396 در سایت عروسکو بهترین عروس سرای کرج با حداکثر امتیازات مردمی‌و با سنجش بهترین عملکرد در میان قریب به دو هزار عروس سرا و سالن زیبایی در کرج تعیین و تثبیت شد.

در پی تهیه یک گزارش از مشاغل عروسی در شهر کرج وضعیت نمایندگان و برگزیدگان مردمی‌ به شرح زیر گردآوری شده است. در هفتمین دوره‌ی رتبه بندی برندهای برتر عروسی کشور که به صورت ماهانه انجام می‌گیرد، می‌توان اسامی‌ و نام‌های آشنای زیادی را از معتبرترین برندهای این حوزه در لیست‌های بلند بالای صدتایی منتشر شده سایت عروسکو جستجو کرد.

معرفی بهترین آتلیه عکاسی کشور توسط سایت عروسکو با استقبال بی نظیری مواجه شد، استودیو اس اند اس در تهران (برند برگزیده آتلیه‌های عکاسی تهران و همینطور کرج) با مدیریت آقای سینا عطارزاده توانست تا جایگاه برترین برند آتلیه عکاسی کشور را بدست آورد و با تکیه بر ارائه بروزترین خدمات عکس و فیلم این جایگاه را تثبیت کند.

در بخش رتبه بندی سالن‌های زیبایی کشور، عروس سرای گریمور با کسب بیشترین امتیازات برای پنجمین بار به صدر این رقابت‌ها برگشت و در بالاترین جایگاه نسبت به 100 برند رقیب قرار گرفت. پیرو این اعلام موج زیادی از حمایت‌ها و نظرات مردمی‌ برای استفاده از خدمات این سالن به راه افتاده و بسیاری از مشتریان سابق این سالن از مهارت و خلاقیت بالای سرکار خانم لیلا حسنی (مدیریت زیبایی گریمور) با عنوان بانوی شگفتی ساز حرفه‌ی آرایشگری یاد می‌کنند.

در کرج اتفاقی جالب رخ داد و برگ زرین دیگری در معرفی بهترین سالن زیبایی شهر کرج رقم خوردو آن هم معرفی معتبرترین عروس سرای کرج در جایگاه پنجم این رتبه بندی‌ها بود، سالن زیبایی مریم خطیر با مدیریت سرکار خانم خطیر توانست بالاترین امتیازات را از مردم نه چندان راضی کرج بدست آورد و از همین روی لقب اعجوبه 96 را در حرفه‌ی گریم و میکاپ تخصصی از آن خود کرد، این در حالی بود که به گفته روابط عمومی‌ سایت عروسکو با توجه به حمایت‌های کم‌رنگ مردم کرج از برندهای خدمات عروسی شهر خود، سالن زیبایی مریم خطیر به دلیل سوابق درخشان و خدمات بی نظیرش در این قافله عقب نمانده و مورد استقبال و حمایت وصف ناشدنی هواران خود قرار گرفته است و می‌توان آن را معتبرترین برند حوزه‌ی عروسی در میان همه اصناف شهر کرج قلمداد کرد.

همچنین در بخش مزون‌های لباس عروس، برترین برند این حوزه مزون آنیسا در تهران معرفی شد که به یمن حضور دو نخبه ی دوزندگی و طراحی مد و لباس بانوان غفاری و گل آور رقم خورد. شایان ذکر است، سایت محبوب عروسکو تنها مرجع برترین برندهای عروسی کشور بوده و فعالیت‌های آن در سطوح بین المللی نیز مورد استقبال زیادی واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس