اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273878121

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در موسسه nclc

کد: 13961009273878121

https://goo.gl/XYXGdM

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه Nclc در مقایسه با روش‌های آموزش زبان انگلیسی دیگر، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ذیل به آنها می پردازیم؛ با توجه به سر فصل‌های گرد آوری شده، متد Nclc امکان یادگیری زبان انگلیسی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای زبان آموزان در هر سنی ممکن می‌کند.

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در موسسه nclc
آموزش تضمینی زبان

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در موسسه nclc با کادری متخصص و مجرب

ویژگی‌های موسسه‌ی Nclc:

در  آموزش زبان انگلیسی به این روش، دیگر شاهد این نیستیم که به دلیل طولانی شدن دوره آموزشی زبان آموز رغبت و حوصله خود را در امر یادگیری زبان انگلیسی از دست بدهد و آن را رها کند. متد Nclc به هر دو روش ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود.

ویژگی‌های متد Nclc در دوره‌های ترمیک

 طول دوره Nclc کمتر از ۸ ماه است و تعداد افراد در کلاس‌های ترمیک تا ۶ نفر هستند و این امر خود بیانگر توجه خاص به کیفیت کار است. حضور اساتید با داشتن مدرک آیلتس بالای ۸ بیانگر توجه خاص به زبان آموز است؛ چرا که داشتن تجربه و دانش کافی، هر دو شرط موفقیت هم زبان آموز و هم مؤسسه در امر یادگیری زبان انگلیسی هستند. (در بخش گالری سایت می‌‌توانید بخشی از آن‌ها را مشاهده کنید). از دیگر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دوره‌های ترمیک می‌‌توان به برگزاری کلاس‌های فیلم و مکالمه اشاره کرد.

ویژگی‌های موسسه Nclc

در این کلاس‌ها آموزش خواهید دید که چگونه فیلم تماشا کنید و در عین حال به تقویت گوش خود بپردازید و دامنه لغت خود را افزایش داده و گرامر را به صورت کاربردی استفاده کنید.

در دوره‌هایی که برای مکالمه زبان انگلیسی طراحی شده است، فقط زبان آموز نیست که اطلاعات خود را در مکالمات به کار می‌‌گیرد؛ بلکه اصطلاحات، لغات جدید و همچنین استفاده از گرامر در مکالمه‌ها به آن‌ها آموزش داده خواهد شد و تکرار و تمرین به آن‌ها این مجال را می‌‌دهد که بدون فکر کردن آن‌ها را استفاده کنند. برنامه‌ریزی دقیقی که صورت می‌‌گیرد، سبب شده که فاصله‌ی بین دوره‌ها تنها ۳ تا ۴ روز کاری باشد و هر دو هفته یک بار شروع ترم را داشته باشیم.

ویژگی‌های متد Nclc در دوره‌های خصوصی

همین برنامه‌ریزی برای کلاس‌های خصوصی نیز صورت می‌گیرد . تفاوتی که وجود دارد این است دوره‌ی کلاس‌های خصوصی از ترمیک نیز کوتاه‌تر است و امکان برگزاری در محل مورد نظر زبان آموز نیز وجود دارد. ضمنا می‌‌توان برنامه‌ریزی را تا جایی که امکان دارد با نظر زبان آموز انجام داد.

امکان برگزاری کلاس‌های ترمیک و خصوصی برای متقاضیانی که امکان حضور در تهران را ندارند نیز به صورت Skype برقرار است.

سخن آخر این که مفتخریم که با برنامه‌ریزی دقیق توانسته‌ایم در امر آموزش زبان و محقق کردن اهدافمان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش