اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293088121

راه‌های مهاجرت به انگلستان

کد: 13970208293088121

https://goo.gl/mEMyXS

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به انگلستان به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در این مقاله به معرفی این راه‌ها پرداخته می‌شود

راه های مهاجرت به انگلستان
راه‌های مهاجرت به انگلستان

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری ویزای Tier1

برای سرمایه‌گذاری در انگلستان و مهاجرت به انگلستان باید درخواست ویزای Tier1 را بدهید. با اخذ این ویزا می‌توانید کسب‌و‌کار و تجارتی را در انگلستان راه‌اندازی کنید و کارفرمای خود باشید. برای سرمایه‌گذاری در انگلستان باید مبلغ ۲۰۰۰۰۰ پوند را به مدت ۹۰ روز در بانک پس‌انداز کنید. همچنین نیاز به یک Business plan دارید و اگر برنامه آماده‌ای ندارید تیم متخصص موسسه nclc، آن را با توجه به تجربه و تخصص و علاقه شما آماده خواهند کرد. ضمنا مدرک زبان نیز مورد نیاز است.

ویزای Tier 1 برای حداکثر ۳ سال و ۴ ماه صادر می‌شود و پس از تمدید آن برای ۲ سال دیگر می‌توانید برای Settlement درخواست دهید.

ویزای توریستی انگلستان

برای اخذ ویزای توریستی انگلستان نیازی نیست دوست یا خانواده‌ای در انگلستان داشته باشید. می‌توان برای گذراندن اوقات فراغت یا دیدار اقوام، دیدن رویدادهای ورزشی یا درمان پزشکی وارد انگلستان شد. برای اخذ این ویزا باید ثابت کرد که هزینه‌های سفر و اقامت را دارید. نامه‌ای از کارفرما که جزییات استخدام، مدت زمان اشتغال، سمت شغلی و حقوق دریافتی در آن ذکر شده باشد و این که از چه تاریخی به ادامه کار مشغول خواهید شد.

اگر تحصیل می‌کنید جزییاتی که نشان دهد در چه مقطعی هستید، شروع و پایان دوره تحصیل و زمان تعطیلات در کشور شما، چرا در آن تاریخ می‌خواهید به انگلستان سفر کنید. در صورت ازدواج سند ازدواج و همچنین  سند مالکیت که پایبندی شما را به کشور نشان دهد. برنامه سفر، رزرو بلیت، هتل و نامه بانکی ۳ تا ۶ ماه اخیر که تمکن مالی را برای سفر نشان دهد.

بازدیدکنندگان ورزشی، موسیقی‌دان‌ها، هنرمندان و کسانی که به درمان‌های پزشکی نیاز دارند و اگر دوره کوتاه‌مدت مطالعاتی است که می‌خواهید در آن شرکت کنید باید برای ویزای توریستی انگلستان درخواست دهید.

پناهندگی در انگلستان

فاکتورهای اجتماعی، اقتصادی و مذهبی از جمله دلایل درخواست پناهندگی از طرف پناه‌جویان است. برای پناهنده شدن ابتد باید  درخواست پناهندگی به کشور مورد نظر را بدهید، سپس بعد از اعلام پناهندگی جلسه‌ای با مامور مهاجرت خواهید داشت و بعد از غربال شدن مصاحبه‌ای با کارمند اداری صورت خواهد گرفت. به طور معمول ظرف ۶ ماه نتیجه را دریافت خواهید کرد و در صورتی که درخواست پناهندگی در انگلستان پذیرفته نشود باید خاک آنجا را ترک کنید.

مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک

لازم به ذکر است که تمام ملیت‌ها می‌توانند در انگلستان ملکی را خریداری کنند و سرمایه‌گذاری را در انگلستان با این کار انجام دهند. اما پیشنهاد این است که ابتدا بازدیدی از انگلستان داشته باشید و پس از بررسی شرایط و بازدید از املاک متفاوت اقدام به خرید ملک در انگلستان کنید. ولی در نظر داشته باشید که با خرید ملک نمی‌توانید اقامت انگلستان را اخذ کنید.

مهاجرت از طریق ازدواج

در صورت ازدواج با یک شهروند انگلیسی یا فردی که اقامت دایم انگلستان را دارد می‌توان اقامت انگلستان را به دست آورد. فرد باید از حداقل حقوق سالانه ۲۰۰۰۰ پوند برای زندگی یک زوج برخوردار باشد و ازدواج باید به صورت قانونی صورت بگیرد و ثبت شود. سن حداقل ۱۸ سال و این که محل سکونت باید مشخص باشد. اگر ویزای ازدواج را دریافت کنید اجازه کار و تحصیل را خواهید داشت.

ویزای همسر و ازدواج

مدرک زبان (A1 (life skills نیز مورد نیاز است. در صورت ازدواج با یک شهروند انگلستان نمی‌توان بلافاصله شهروندی انگلستان را اخذ کرد و حتما باید ۳ سال متوالی در انگلستان زندگی کرد بعد درخواست Naturalization داد و بعد از دریافت این گواهی می‌توان درخواست پاسپورت کرد.

اگر کودک در انگلستان متولد شود در صورتی که یا پدر یا مادر شهروند انگلستان باشند یا اقامت دایم انگلستان را داشته باشند فرزند شهروندی انگلستان را اخذ می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]