اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961013274568121

شرایط اخذ ویزای توریستی انگلستان

اخذ ویزای توریستی انگلستان و نکات مهم زندگی در انگلیس

کد: 13961013274568121

https://goo.gl/BMA2HE

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی کردیم به چالش‌هایی که شما عزیزان برای اخذ ویزای تورسیتی انگلستان با آن مواجه هستید پرداخته و راه کارهای مناسب و قانونی رفع این مشکلات رابیان کنیم. با مطالعه‌ی این مقاله ضمن آشنایی با مناطق مهم توریستی کشور انگلستان با راه‌های اخذ ویزای توریستی انگلستان نیز آشنا می‌شوید.

اخذ ویزای توریستی انگلستان و نکات مهم زندگی در انگلیس
چشم لندن یکی از بنا های توریستی لندن واقع در کشور انگلستان میباشد.
اخذ ویزای توریستی انگلستان و نکات مهم زندگی در انگلیس
اخذ ویزای توریستی انگلستان توسط مشاوران متخصص و مجرب موسسه nclc
اخذ ویزای توریستی انگلستان و نکات مهم زندگی در انگلیس
خانه های تاریخی جزو جاذبه های توریستی شهر لندن

متقاضی برای گرفتن ویزای توریستی انگلستان باید اثبات کند که برای اقامت در انگلستان هزینه‌های لازم (هزینه سفر و اقامت) را دارد و نیازی به کار کردن در این مدت ندارد

ویزای توریستی انگلستان

در ابتدا برای اخذ ویزای توریستی انگلستان سوالات بسیاری مطرح می‌شود، از جمله: آیا برای اخذ ویزای توریستی انگلستان باید دوست یا خانواده‌ای در انگلستان داشته باشیم؟ آیا انگلستان کشور گرانی برای سفر است؟ هزینه‌ی محل اقامت به چه صورتی است؟ هزینه‌های خورد و خوراک، حمل و نقل و هزینه‌های تفریحی چه قدر هستند؟ همچنین نکات مهمی‌که در مورد انگلستان باید بدانید. در مقاله‌ی زیر به تک تک آنها خواهیم پرداخت و برخی از اماکن تاریخی، طبیعی و ...  را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای بازدید از انگلستان نیازی نیست دوست یا خانواده ای در این کشور داشته باشید. ویزای توریستی به درخواست کننده این اجازه را می‌دهد که برای اوقات فراغت یا ملاقات خانواده یا دوستان، شرکت در رویداد‌های ورزشی یا درمان‌های پزشکی خصوصی واردانگلستان بشود. ویزای توریستی انگلستان تا ۶ ماه صادر می‌شود.

متقاضی برای گرفتن ویزای توریستی انگلیستان باید اثبات کند که برای اقامت در انگلستان هزینه‌های لازم (هزینه سفر و اقامت) را دارد و نیازی به کار کردن در این مدت ندارد و یا حتی به کمک مالی دولت انگلستان  نیازی ندارد و یا می‌تواند نشان دهد که برای ماندن در  انگلستان از خانواده می‌تواند کمک بگیرد. در ضمن در مدت زمان اقامت در انگلستان با ویزای توریستی اجازه کار هم وجود ندارد. بعد از اتمام مدت زمان ویزای توریستی حتما باید کشور انگلستان ترک شود.

General visitors

 در صورتی که به عنوان توریست برای ملاقات خانواده و دوستان وارد خاک انگلستان شده‌اید، با ویزای توریستی انگلیس به هیچ عنوان اجازه‌ی درس خواندن و کار و فعالیت‌های ورزشی را ندارید. برای ازدواج نمی‌توانید اقدام کنید. همچنین درمان‌های پزشکی  نیز نمی‌توانید دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز

در صورت اشتغال به کار

یک نامه از کارفرما که نشان دهد برای دوره‌ی خاصی کشور را ترک می‌کنید. نامه باید شامل جزییات استخدام، مدت زمان اشتغال، سمت شغلی و میزان حقوق دریافتی باشد. کارفرما باید ذکر کند که در چه تاریخی به ادامه کار خواهید پرداخت.

در صورت تحصیل

اگر درس می‌خوانید نامه‌ای از دانشگاه یا مؤسسه‌ای که در آن مشغول به تحصیل هستید، همراه با جزییاتی که نشان دهد در چه دوره‌ای هستید، تهیه کنید. شروع و پایان دوره چه زمانی است؟ تاریخ تعطیلات و تاریخی که قصد دارید از انگلستان بازدید کنید، سند مالکیت یا ازدواج که پایبندی شما را به کشور نشان دهد، برنامه‌ی سفر، رزرو بلیط یا هتل و نامه‌ی بانکی برای حداقل ۳ تا ۶ماه که  نشان دهنده‌ی تمکن مالی در مدت زمان اقامت شما در انگلستان باشد. شما حداکثر ۶ ماه می‌توانید در انگلستان باشید، در صورتی که ویزا برای مدت کمتری صادر شده باشد می‌توانید تا ۶ ماه درخواست تمدید آن را بکنید.

در صورتی که بازدید کننده‌ی ورزشی هستید (sports visitor)

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای یا آماتور هستید و می‌خواهید به انگلستان بروید تا در یک رویداد ورزشی شرکت کنید یا یکی از اعضای تیم هستید و می‌خواهید تیم را همراهی کنید باید به عنوان بازدید کننده‌ی ورزشی درخواست ویزای توریستی را بدهید.

Entertainer visitor

در صورتی که در شغل شما در زمینه‌ی سرگرمی‌سازی است و چه به صورت حرفه‌ای، چه آماتور می‌خواهید در یک  رویداد یا یک رقابت هنری-فرهنگی یا موسیقی شرکت کنید و یا عضو یک تیم هستید باید برای ویزای توریستی درخواست دهید.

Special visitor

در همه موارد، به عنوان والد بچه باید ثابت کنید که special visitor  یا والد یک بچه هستید و برای یک دوره‌ی کوتاه کمتر از ۶ ماه قصد دارید از انگلستان بازدید کنید.

نکات مهمی‌که در مورد انگلستان حتما باید بدانید

کد انگلستان ۴۴+ است. در صورت نیاز به برقراری ارتباط با آتش نشانی، پلیس و آمبولانس باید ۹۹۹ را شماره گیری کنید. جهت رانندگی سمت چپ است.

هزینه‌های محل اقامت

هزینه‌های محل اقامت بسته به سلیقه‌ی شما بسیار متفاوت هستند. این هزینه‌ها در شهرهای بزرگ بیشتر و در حومه کمتر هستند. هتل‌های ارزان که معمولا دارای اینترنت رایگان، صبحانه، تلویزیون، امکانات خشک شویی و اتاق مشترک هستند بین ۱۵ تا ۴۰ پوند برای هر شب هستند. اگر اتاق خصوصی بخواهید حداقل مبلغ ۵۰ پوند را باید برای یک شب پرداخت کنید.

کرایه‌ی یک واحد آپارتمان از شبی ۷۰ پوند شروع می‌شود و اگر بخواهید ان را مشترکا اجاره کنید از شبی ۳۰ تا ۴۰ پوند باید بابت اجاره پرداخت کنید.

اگر مایل به اقامت در هتل‌های سنتی نیستید و دوست دارید از آرامش طبیعت لذت ببرید فرصت‌های کمپینگ بسیاری برای شما در انگلستان وجود دارد که امکانات اولیه را در اختیار توریست‌ها می‌گذارد. برای چادر زدن در این مکان‌ها شبی در حدود ۷ پوند باید پرداخت کنید. حتی با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید در باغ منزل یکی از شهروندان چادر بزنید و این کار در انگلستان بسیار رایج است.

هزینه‌ی غذا

در انگلیس غذاهای بسیاری با قیمت مناسب یافت می‌شوند، از جمله چیپس و ماهی، کباب، غذاهای آسیایی و هندی که کمتر از ۷ پوند باید بابت آنها بپردازید. توجه داشته باشید که برای صرف غذا در یک رستوران معمولی در حدود ۳۰ پوند بابت یک وعده غذایی باید پرداخت کنید. اگر بخواهید خودتان آشپزی کنید هزینه‌ی خرید مواد اولیه مانند سبزیجات، مرغ و مواد ساندویچ برای یک هفته حدود ۵۰ پوند است.

هزینه‌ی حمل و نقل

حمل و نقل در کشور انگلستان پر هزینه است و برای این که در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، بهتر است در ساعت‌های خلوت  رفت و آمد کنید و یا از قبل بلیط خود را رزرو کنید. مگا باس ارزان‌ترین راه برای سفر در انگلستان است و  تخفیف‌های ویژه‌‌ای را برای شما در رستوران‌های منتخب به همراه خواهد داشت. با Taste of UK کارت غذا خوردن درکافه‌ها هم بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و در کنار لذت بردن از غذای گرمی‌که میل می‌کنید، با افراد محلی هم آشنا خواهید شد.

هزینه‌های تفریحی

موزه‌ها، قصرها، کلیساهای قدیمی، فستیوال‌های هنری و مناظر طبیعی بسیاری در انگلستان وجود دارند که هر شخصی با هر سلیقه‌ای و در هر سن و سالی می‌تواند از آنها لذت ببرد. اما چه کنیم که هزینه‌ی کمتری را متقبل شویم. موزه‌های عمومی‌ انگلستان رایگان هستند؛ اما برای ورود به قلعه‌ها و جاذبه‌های گردشگری باید مبلغی را بپردازید که کمتر از۱۰ پوند هستند. برج لندن، فعالیت‌های تفریحی مثل دوچرخه سواری و تور اماکن تاریخی هزینه‌های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. به معرفی چند مکان تاریخی و تفریحی میپردازیم تا شما را بیشتر با تاریخ انگلستان آشنا کنیم.

استون هنج

استون هنج در ۱۳ کیلومتری سالزبری و دارای ۲۰ کیلومتر وسعت است. سنگ‌های بزرگ این منطقه قدمتی بین ۱۵۰۰ – ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح را دارند. مرکز گردشگری در این منطقه وجود دارد که علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه می‌توانید ساعت‌های خوشی را سپری کنید.

برج لندن

این برج دارای کاربری‌هایی از قبیل: زندان، کاخ، خزانه، رصدخانه و ... بوده است. این بنا میراث جهانی یونسکو است و در قسمت شمالی رود تیمز واقع شده است.

شهر باث

حمام‌های رومی‌۲۰۰۰ ساله و چشمه‌های آب گرم این شهر شهرت بسیار دارند.

پروژه عدن Eden

مجموعه‌ای بی‌نظیر از گیاهان سراسر دنیا در این مکان گردآوری شده است و بزرگ‌ترین گلخانه جهان است. این مجموعه در محوطه‌ی یک معدن ۱۶۰ ساله قدیمی‌ ساخته شده است.

خانه تاریخی چارت ول Chartwell

این خانه تاریخی، خانه مشهورترین نخست وزیر انگلستان، وینسون چرچیل است.

چشم لندن

بزرگ‌ترین چرخ و فلک اروپا است. زیباترین چشم اندازها از شهر زیبای لندن از ارتفاع ۱۲۰ متری رود تیمز قابل مشاهده است.

 کاونت گاردن Covent garden  

کاونت گاردن یکی از محله‌های توریستی لندن است. در گذشته این منطقه بازار سبزیجات و گل بوده؛ اما امروزه مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌هایی در آن‌جا ساخته شده است. نوازندگان و هنرمندان خیابانی برای اجرای آثارو نمایش خود به این منطقه می‌آیند.

  مؤسسه  NCLC با تیمی‌ از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند، مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند. دفتر مهاجرت ما در شهر لندن با داشتن مجوز و پروانه رسمی‌ از دولت انگلستان مواردی از قبیل مشاوره در باب ویزای توریستی، ویزای همسر و ازدواج، ویزای دائم، ویزای سرمایه گذاری، ویزای دانشجویی، ویزای کار، مجوز کار، تمدید ویزا، تابعیت انگلستان و تنظیم دعوتنامه را ارائه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]