اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274168121

مهاجرت به انگلستان

دلایل مهاجرت به انگلستان

کد: 13961010274168121

https://goo.gl/fWuMSR

، تهران , (اخبار رسمی): انگلستان به عنوان یکی از بهترین کشورها در میان کشورهای توسعه یافته از نظر کیفیت زندگی شناخته شده است.

دلایل مهاجرت به انگلستان
مهاجرت به انگلستان

به محض ورود به انگلستان باید تصمیم بگیرید که کجا زندگی کنید. البته این امکان وجود دارد که قبل از ورود به انگلستان ملکی را اجاره کنید؛ ولی ما این پیشنهاد را نمی‌دهیم چون ...

چه چیزی سبب می‌شود مردم از سرتا سر دنیا به انگلستان مهاجرت کنند؟ انگلستان به عنوان یکی از بهترین کشورها در میان کشورهای توسعه یافته از نظر کیفیت زندگی شناخته شده است. از این رو مهاجرت به انگلستان از طریق تخصص، کار، تحصیل ، ازدواج و سرمایه گذاری روز به روز بیشتر می‌شود؛ چرا که فاکتورهای مختلفی از قبیل مسکن، درآمد، شغل، جامعه، آموزش، محیط زیست، مشارکت مدنی و سلامت در انتخاب کشور مقصد بسیار موثر هستند. اگر تصمیم گرفتید به انگلستان مهاجرت کنید، باید مواردی را از قبیل این که: کجا زندگی کنید؟ چه طور یک مکان را برای زندگی پیدا کنید؟ چه طور شغل پیدا کنید؟ چگونه حساب بانکی باز کنید؟ همه و همه را در نظر بگیرید.

اجاره ملک در انگلستان

به محض ورود به انگلستان باید تصمیم بگیرید که کجا زندگی کنید. البته این امکان وجود دارد که قبل از ورود به انگلستان ملکی را اجاره کنید؛ ولی ما این پیشنهاد را نمی‌دهیم، چون آشنایی با محل زندگی بسیار حایز اهمیت است. پیش از اجاره آپارتمان باید به موارد زیر توجه کنید:

برای چه مدت زمانی می‌خواهید ملک را اجاره کنید؟ در صورت مهاجرت به انگلستان بین ۶ ماه تا ۷ سال می‌توانید ملکی را به اجاره خود در آورید.

چه مبلغی را می‌توانید بابت اجاره ملک پس از مهاجرت به انگلستان پرداخت کنید؟

۳۵ درصد از حقوق و دستمزد بیشترین مبلغی است که مردم زیادی در انگلستان استطاعت پرداخت آن را دارند. اما پرداخت این مبلغ بستگی به هزینه‌های دیگر شما نیز دارد. مثلا آیا دارای فرزند هستید یا خیر؟

راهنمایی در مورد مهاجرت به انگلستان

همچنین اسناد خود را آماده کنید؛ چرا که صاحب خانه و آژانسی که قرار داد در آن تنظیم خواهد شد، مدارک هویتی، وضعیت مهاجرت و تاریخ اعتبار و وضعیت اشتغال شما را بررسی خواهند کرد. در صورتی که بالای ۱۸ سال هستید، می‌توانید ملکی را در انگلیس اجاره کنید. اسناد اصلی باید به شما برگردانده شوند و کپی نزد آنها باقی می‌ماند.

در مورد قوانین نگهداری حیوانات خانگی و حتی دوچرخه و یا بازیافت زباله‌ها اطلاعات کسب کنید؛ همچنین در مورد قبض‌ها و مالیات. معمولا مستاجر مسئول پرداخت آنها است. این که صاحب خانه وام دریافت کرده یا نه، چون در صورت پرداخت نشدن اقساط شما باید قانونا ملک را تخلیه کنید.

مشاغل در انگلستان

چگونه می‌شود در انگلستان شغلی را پیدا کرد؟ اطلاعاتی در مورد بازار شغلی فعلی، فرصت‌های شغلی، مجوز کار، و کجا در انگلستان کار پیدا کنیم؟

اگر به دنبال شغل در انگلستان هستید، در لندن فرصت‌های شغلی زیادی برای کارگران خارجی وجود دارد. وب سایت‌های کاری و آژانس‌های استخدام جزئیاتی را که برای شروع کار جهت یافتن شغل نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهند داد.

حساب بانکی در انگلستان

برای باز کردن حساب بانکی در انگلستان به دو چیز احتیاج دارید: پاسپورت و آدرس خود؛ اما در صورتی که تازه وارد انگلستان شده‌اید و هنوز جایی را اجاره نکرده‌اید چه باید بکنید؟ اولین کاری که انجام می‌دهید، این است که هنگام ورود به انگلستان به طور مستقیم به سفارت رفته و درخواست NI کنید. به هیچ عنوان در این کار تاخیر نداشته باشید. بعد از چند روز یک نامه به آدرس خود دریافت خواهید کرد. آن نامه را همراه گذرنامه به بانک ببرید در این صورت بسیاری از بانک‌ها خدمات رایگان را ارایه می‌دهند.

بعضی از بانک‌ها هم حساب‌های آنلاین را بدون هیچ مدرکی باز کرده و اجازه می‌دهند تا یک ماه از این حساب استفاده کنید، قبل از این که از شما مدارک لازم را بخواهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه