اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970923333468121

اخذ ویزای کار آلمان در موسسه NCLC

کد: 13970923333468121

https://goo.gl/MShkvq

، تهران , (اخبار رسمی): کشور آلمان از جمله کشورهایی است که فرایند کسب ویزای کار آن بسیار پیچیده و سخت است، موسسه NCLC این امر را تسهیل کرده و امکان اخذ ویزای کار آلمان را به مدت یک سال فراهم کرده است.

اخذ ویزای تضمینی کار در آلمان در موسسه nclc
ویزای کار آلمان تضمینی

کار در آلمان

کشور آلمان از نظر اقتصاد و صنعت و تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارد، از این رو نیاز به نیروی کار متخصص در آلمان همواره مشخص است و از آن استقبال می‌شود. در صورتی که بخواهید از کشور خود برای اخذ ویزای کار آلمان اقدام کنید این امر تقریبا غیر ممکن است.

چرا که ابتدا شغل مورد درخواست باید به مدت 3 ماه در آلمان آگهی شود و اگر کسی برای آن شغل یافت نشد در اتحادیه اروپا 3 ماه دیگر آگهی شود و سپس در صورت عدم وجود نیروی کار، افرادی که در آلمان سکونت ندارند و در خارج از اتحادیه اروپا به سر می‌برند مورد پذیرش قرار گیرند. موسسه NCLC این امر را تسهیل کرده است و امکان اخذ ویزای کار آلمان تضمینی به مدت یک سال را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.

علاقه‌مندان در صورت داشتن نمره زبان 6.5 آیلتس و مدرک مهندسی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مشاورین موسسه NCLC به آدرس اینترنتی www.nclcelites.com تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام