اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980622403628121

برگزاری کلاس زبان انگلیسی در آکادمی NCLC

کد: 13980622403628121

http://bit.ly/32JvpeR

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی زبان انگلیسی NCLC پیشگام در برگزاری کلاس زبان انگلیسی در سطح شهر تهران و ارائه دهنده انواع کلاس زبان انگلیسی با شیوه nclc است.

این روش، یکی از شیوه‌های جدید آموزش در زبان انگلیسی است که مزایای بسیار زیادی برای زبان آموزان دارد. افراد با شرکت در کلاس زبان انگلیسی با رویکرد nclc می‌توانند دوره آموزش زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کرده و دیگر با مشکلات متعددی نظیر افزایش هزینه دوره‌ها، خستگی و فرار بودن اطلاعات مواجه نخواهند شد.

کلاس‌های آموزشی موسسه NCLC

با حضور در کلاس‌های آموزشی موسسه NCLC می‌توان هر چهار مهارت، زبان انگلیسی را که متاسفانه در اکثر موسسات آموزشی نادیده گرفته می‌شود، آموخت. موسسه آموزشی NCLC در محدوده سعادت آباد واقع شده و یکی از بهترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در غرب تهران است و امکانات و شرایط بسیار خوبی را برای آموزش تضمینی زبان انگلیسی زبان آموزان به وجود آورده است؛ به طوری که در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان در یادگیری زبان انگلیسی مهارت کسب کرد و حتی در آزمون‌های استاندارد آیلتس و تافل شرکت کرد.

از جمله محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی و کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد، می‌توان به دوره آموزشی آیلتس به صورت ترمیک و خصوصی، کلاس‌های خصوصی زبان انگیسی، دوره‌های خصوصی تافل و دوره‌های آموزشی EPT و PTE اشاره کرد. 

ممکن است بسیاری از افراد از رفتن به کلاس‌های متعدد و طولانی و بی‌نتیجه خسته شده باشند اما قطعا با یک انتخاب خوب می‌توان دوباره یادگیری زبان شیرین و کاربردی انگلیسی را آغاز کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن، به اوج مهارت در این زبان رسید.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه nclc به ادرس www.nclcelites.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش