اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312828121

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سعادت آباد

کد: 13970601312828121

https://goo.gl/zj2eec

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه nclc کلاس‌های آموزش تضمینی زبان انگلیسی و تضمین اخذ نمره ۶.۵ را در آزمون ایلتس در سعادت آباد را با اساتید مجرب و باتجربه برگزار می‌کند.

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سعادت آباد
آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سعادت آباد

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در سعادت آباد

تحقیقات نشان داده که اگر کاری ۳۰ روز به طور مداوم انجام شود، این کار به صورت عادت در فرد شکل خواهدگرفت. سه هفته‌ی اول، مدت زمانی است که طول می‌کشد یک عادت جدید تشکیل شود و ظرف ۹روز بعدی با اجرای آن می‌توان مطمئن شد که آیا فرد نسبت به اجرای آن پایبند است یا خیر. در این حالت فرد اصطلاحاً مغز را گول زده‌ است.

سرفصل‌های آموزشی شامل بخش‌های گرامر، لغت، تلفظ با لهجه انگلیسی، داستان و مهارت‌های اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس در ترم‌های یک و دو خواهد بود.

با توجه به لهجه بریتیش اساتید و همینطور تکرار و تمرین بخش تلفظ در کلاس، گوش زبان‌آموز با لهجه‌ی انگلیسی مانوس می‌شود و کافی است هر روز در منزل با روشی که به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود، به داستان گوش کرده و جمله‌ها را تکرار کند. با توجه به این که سطح داستان مطابق با سطح زبان‌آموز در آن دوره ترمیک است، به طور غیرمستقیم گرامر مرور خواهد شد و همینطور جمله‌ها به مرور در اثر تکرار، جمله‌های زبان‌آموز خواهد شد و ترس او از صحبت کردن در جمع از بین خواهد رفت.

متدهای یادگیری زبان در موسسه nclc

۴۰۰ لغتی که در هر ترم برای زبان‌آموز گردآوری شده است همراه با مثال‌های ساده و تعاریف ساده شده هستند و طبقه‌بندی آنها به صورتی است که با توجه به گرامر آموزش داده شده قادر خواهدبود با آنها جمله بسازد، مهارت‌های لیسنینگ و اسپیگینگ آیلتس از همان ترم یک وارد سرفصل اموزشی می‌شود. علت این کار نیز آن است که از نظر شنیداری، زبان‌آموز به مرحله‌ای رسیده است که تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس به او آموزش داده شود یا حتی در بخش اسپیکینگ قادر به ساختن جمله و جاگذاری کلمات در ساختارهای گرامری که فرا گرفته است، است.

از ترم سه، فیلم به سرفصل آموزشی اضافه می‌شود. چرا که تماشای فیلم، حداقل یک اپیزود کوتاه، از جمله موارد دیگر در امر یادگیری زبان انگلیسی است. در دقایق اولیه هر جلسه کلاس در موسسه NCLC در سعادت آباد هر زبان‌آموز به صحبت درباره فیلم می‌پردازد و با به کار‌بردن لغات و اصطلاحات فیلم به دامنه لغات جنرال خود نیز می‌افزاید و اشکالات گرامری نیز برطرف خواهند شد.

یادگیری زبان انگلیسی در موسسه nclc

از ترم سه، بخش ریدینگ و این که چه طور بدون استفاده از فرهنگ لغت بتوان معنی لغات را حدس زد به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود و با خواندن متون متفاوت سرعت و قدرت درک مطلب او افزایش می‌یابدکه در نهایت درتست‌های ریدینگ ایلتس به زبان‌آموز کمک خواهد کرد.

بخش رایتینگ جنرال در ترم چهار و رایتینگ آکادمیک در ترم پنج به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود و ترم شش و هفت زمان پیاده‌سازی دانش زبان‌آموز در سمپل‌های آیلتس است تا با توجه به ضعف‌های خود تمرین‌های لازم درجهت پیشرفت داده شود. همچنانکه ملاحظه می‌شود، موسسه NCLC در سعادت‌آباد از صفر تا صد با زبان‌آموزان همراه است تا با برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای درست، آن‌ّا را در رسیدن به هدف یاری کند.

نتیجه گیری

نکته آخر این که در اجرای برنامه‌ریزی هر روز، هرچند کوتاه، باید تعهد داشت و در صورت تعلل در انجام آن باید جریمه تعریف کرده و آن را پرداخت کرد تا عادت صحیح مطالعه در زبان‌آموزان شکل بگیرد.
البته تکرار و تمرین مداوم در کلاس، خواندن و گوش‌دادن به داستان و تماشای فیلم، همه به طور غیر مستقیم به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنند و در دوره‌های آموزشی آورده مؤسسه قرار گرفته‌اند. از این رو کلاس زبان انگلیسی در سعادت آباد قادر است به صورت تضمینی، در خدمت تمامی علاقه‌‌مندان به یادگیری زبان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش