اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980318374348121

شروع کلاس‌های آموزش آیلتس تضمینی

شروع ترم جدید آموزش تضمینی آیلتس در موسسه NCLC

کد: 13980318374348121

http://bit.ly/2RlIFlj

، تهران , (اخبار رسمی): دلایل بسیاری وجود دارد که چرا یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت خاصی برخوردار است. اولین و مهمترین آن ارتباط با افراد جدید است و این امر کمک می‌کند که چیزها را از دیدگاه متفاوتی دید و یا درک عمیقی از فرهنگ‌های دیگر داشت.

شروع ترم جدید آموزش تضمینی آیلتس در موسسه NCLC
شروع ترم جدید آموزش تضمینی آیلتس در موسسه NCLC

دوره آموزش آیلتس تضمینی در موسسه NCLC به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و همچنین آنلاین برگزار می‌شود و برای زبان آموزان تضمین وجود دارد. در طراحی دوره و تعیین سر فصل‌ها از کادری متخصص، مجرب و همچنین کتاب‌هایی استفاده شده است که در دانشگاه‌های میشیگان و کمبریج آموزش داده می‌شود. این موسسه توانسته در طی سال‌های متمادی به نتایج مطلوبی دست یابد و قویا افراد را در امر تضمین یاری کرده است.

مزایای دوره فشرده

از نکات مثبت آموزش تضمینی آیلتس در موسسه NCLC فوق فشرده بودن آن است. زیرا  در طی ۵ ترم (۱۰۰ جلسه) که ۲۵ هفته است این شانس وجود دارد که حتی اگر افراد مبتدی هم باشند بتوانند در دوره‌ها شرکت کرده و حداقل نمره ۶٫۵ را کسب کنند.

از موارد دیگر می‌توان به سرفصل آموزشی اشاره کرد. برنامه ریزی علمی و دقیقی برای هر دوره انجام شده است و آموزش‌های لازم برای یادگیری و مسلط شدن بر مطلب و به خاطر سپردن آنها انجام می‌شود. با سوالات کلاسی که از زبان آموزان پرسیده می‌شود و تکرار و تمرین‌هایی که در طول ترم انجام می‌شود نمره لازم کسب شده و در صورت گذراندن ترم‌ها به صورت مستمر تضمین نمره ۶٫۵ میسر خواهد بود.

روش تدریس متفاوت و منحصر به فرد

 موسسه NCLC نقطه ضعف اکثر زبان آموزان که مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ است را تقویت کرده و در خصوص آموزش مباحث گرامر نیز متفاوت از دیگر موسسه‌ها عمل می‌کند و گرامر را نیز در قالب اسپیکینگ می‌آموزد و به صورت شفاهی و برای این که تکرار و تمرین لازم جهت استفاده در مکالمات روزمره بر روی گرامرهای آموزش داده شده انجام شود تمرین‌هایی از داستان‌های کوتاه که متناسب با سطح ترم‌ها انتخاب شده‌اند در قالب لیسنینگ و اسپیکینگ ارائه می‌دهد تا بتوان به طور کاربردی مطالب آموزش داده شده را استفاده کرد.

آموزش تضمینی آیلتس

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در موسسه NCLC فقط مطالبی که مربوط به افزایش دانش زبانی هستند نیست، بلکه چهار مهارت لیسنینگ، اسپیکین ، ریدینگ و رایتینگ نیز در سرفصل‌های آموزشی، کاملا تخصصی آموزش داده می‌شوند.

برنامه ریزی لازم جهت تمرین بر روی مهارت‌های آیلتس نیز از سمپل‌های آزمون آیلتس از کتاب‌های کمبریج با توجه به مطلب آموزش داده شده در هر ترم به داوطلب داده می شود تا با نوع سوالات و چگونگی جواب دادن به آنها آشنا شود و با توجه به ضعفی که در هر بخش دارد توصیه‌های لازم همراه با تمرین‌های جدید به دستور کار اضافه شود.

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با برنامه ریزی، انتخاب صحیح مطالب جهت جلوگیری از اتلاف وقت، پیگیری وضعیت آموزشی و نقاط ضعف، آموزش آیلتس در موسسه NCLC تضمین شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش