اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961029277158121

آموزش تضمینی زبان؛

آموزش مهارت های آیلتس در ۲۰ جلسه در موسسه nclc

کد: 13961029277158121

https://goo.gl/eNCzyD

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های مهم زبان انگلیسی در دنیا است. سالانه افراد زیادی با توجه به نیازشان در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند.

آموزش مهارتهای آیلتس در ۲۰ جلسه در موسسه nclc
آموزش زبان انگلیسی در 20 جلسه

موسسه nclc با کادری مجرب و با تخصص با استفاده از متدهای جدید و بهترین کتاب های آموزشی زبان انگلیسی را در 20 جلسه به شما آموزش می‌دهد

دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد. یکی آزمون عمومی‌آیلتس و دیگری آزمون آکادمیک آیلتساست . نمره‌بندی آزمون‌ها از ۰ تا ۹ است و نمره‌ی قبولی مشخصی برای این آزمون در نظر گرفته نشده است و هر دانشگاه ممکن است نمره‌ی متفاوتی را ملاک قبولی در نظر بگیرد؛ ولی معمولا نمرات بالای ۵ و ۶ قابل قبول هستند.

اطلاعاتی درباره آزمون آیلتس

در آزمون آیلتس کلیه‌ی مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی یعنی مهارت‌های شنیدن (Listening)، صحبت کردن (Speaking)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) مورد امتحان قرار می‌گیرد. دو بخش شنیدن و صحبت کردن در هر دو آزمون آیلتس عمومی‌ و آکادمیک مشترک است؛ اما دو بخش خواندن و نوشتن در هر کدام به صورت متفاوتی برگزار می‌شود.

بیش‌تر دانشگاه‌ها نمره قبولی را از ۶ به بالا می‌دانند؛ اما برخی دانشگاه‌ها نمره ۵ را هم نمره قبولی آزمون می‌دانند. افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه‌ها را دارند؛ باید در آزمون آکادمیک آیلتس شرکت کنند و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه مدت، گرفتن دیپلم، کارکردن یا اقامت و قصد سفر به کشورهای که زبان آن‌ها انگلیسی است را دارند؛ باید در آزمون عمومی‌ آیلتس شرکت کنند. آزمون آکادمیک در مجموع مشکل‌تر از آزمون عمومی‌ است. همچنین هر مهارت در زمان مشخص شده‌ای باید پاسخ داده شود و به شما وقت اضافه نخواهند داد.

آموزش مهارتهای آیلتس با موسسه nclc

با توجه به نیازهای روزافزون افراد برای مهاجرت به انگلیس یا کار و غیره، نیاز به آموزش زبان بیش‌تر از پیش احساس می‌شود. موسسه nclc یکی از آموزشگاه‌هایی است که در آن می‌توانید مهارت‌های آیلتس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرا بگیرید. در این موسسه شما مهارت‌های آیلتس را به صورت مفید و کاربردی می‌آموزید و نتیجه‌ی خوبی در آزمون آیلتس کسب می‌کنید. برای فراگیرانی که در تهران حضور ندارند آموزش از طریق اسکایپ صورت می‌گیرد.

آموزش زبان انگلیسی

موسسه nclc با کادری مجرب و با تخصص با استفاده از متدهای جدید و بهترین کتاب‌های آموزشی در این زمینه مشغول به تدریس هستند. مدت زمان جلسات آیلتس ۱۴۰ ساعت یا ۵ هفته و ۲۰ جلسه است. پس از پایان این دوره شما قادر خواهید بود که به هر ۴ مهارت آیلتس مسلط شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه nclc

موسسه nclc با با داشتن مجوز و پروانه رسمی از دولت انگلستان و تیمی از مشاوران با تجربه در ایران و انگلستان برای متقاضیانی که مایل به درخواست ویزای انگلستان هستند .مشاوره و خدمات تخصصی را در کوتاهترین زمان ممکن ارایه می نماید و همچنین برای اولین بار در ایران آموزش مهارتهای آیلتس برای افراد مبتدی در کوتاهترین زمان (۱۴۰ جلسه) به همراه ارتقا سطح دانش زبان انگلیسی به صورت تضمینی در مؤسسه nclc

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش