اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961016274778154

ارائه هاست رایگان برای شروع فعالیت وبسایت شما؛

نیازی نیست برای شروع کار وبسایت خود هزینه هاست بپردازید

کد: 13961016274778154

https://goo.gl/xkB4cG

، شهر کرد , (اخبار رسمی):  ایکس زد ان هاستینگ در شروع کار وبسایت شما خدماتی مانند ارائه‌ی هاست رایگان همراه با پشتیبانی فارسی زبان و حرفه‌ای برای شما در نظر گرفته است.

برای شروع کار نیاز نیست برای وبسایت خود هزینه هاست بپردازید
پنل هاست رایگان

براساس این گزارش،این سرویس تا به حال نیاز بیش از 100.000نفر از هموطنان عزیزمان را در حوزه هاست میزبان سایت برطرف نموده است.ویژگی بارز این محصول ارایه پشتیبانی فنی در عین رایگان بودن این محصول می باشد

به گزارش روابط عمومی ایکس زد ان هاستینگ، (ارائه‌ی دهنده‌ی سرویس هاست رایگان از سال 1390 تا به حال) این سرویس تاکنون نیاز بیش از 100.000 نفر از هموطنان را در حوزه‌ی هاست میزبان وب سایت برطرف کرده است. ویژگی بارز این محصول ارائه‌ی پشتیبانی فنی در عین رایگان بودن این محصول است.

بر پایه‌ی این اطلاعات، سرویس هاست رایگان این شرکت دارای کنترل پنل فارسی و کاربر پسند جهت مدیریت سایت و همچنین امکان نصب اتوماتیک کلیه‌ی اسکریپت‌های سایت ساز از جمله اسکریپت محبوب وردپرس فارسی است.

نوید مردانیان، مدیرعامل شرکت داده پرداز نت افروز (XZN Hosting) هدف از ارائه‌ی این سرویس را کاهش هزینه‌های شروع فعالیت وبمستری هموطنان اعلام کرد و در ادامه گفت: بسیاری از هموطنان با توجه به اینکه فقط قصد راه اندازی یک سایت شخصی برای خود را دارند و به دلیل عدم تجاری بودن وبسایت خود از آن درآمدی ندارند، قادر به پرداخت هزینه‌های سرویس‌های هاست نیستند. سرویس هاست رایگان این شرکت می‌تواند این امکان را برای هر شهروند ایرانی ممکن سازد تا بدور از هزینه‌های وبمستری و سایت  یک سایت شخصی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این شرکت ارائه دهنده‌ی انواع خدمات دیگر از جمله ثبت دامنه، سرویس هاست حرفه‌ای‌، سرور مجازی ، پنل پیامک  و گواهی امنیتی SSL است و آمادگی خدمات رسانی در کلیه‌ی زمینه‌های هاستینگ و سرور را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]