اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305268154

برندگان جوایز جشنواره «رمضان» ایکس زد ان هاستینگ مشخص شد

اعلام برندگان جشنوراه تخفیف‌های ایکس زد ان هاستینگ به مناسب ماه مبارک رمضان

کد: 13970425305268154

https://goo.gl/tKBai2

، شهر کرد , (اخبار رسمی): با برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره ماه مبارک رمضان، برندگان قرعه‌کشی مشخص شد در این جشنواره که به مناسب ماه مبارک رمضان برگزار شده بود، جایزه تبلت، به برندگان اهدا شد.

اعلام برندگان جشنوراه تخفیف های ایکس زد ان هاستینگ به مناسب ماه مبارک رمضان
ایکس زد ان هاستینگ

با برپایی این جشنواره 4 نفر از کسانی که با خرید سرویس‌های این شرکت در کنار دریافت تخفیف، در قرعه‌کشی یک دستگاه تبلت و تعدادی لوازم ذخیره‌سازی الکترونیک شرکت داده شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پرداز نت افروز، این مراسم باعنوان «جشنواره ماه مبارک رمضان 1397»به همت این شرکت از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان اماه رمضان برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم در راستای ارایه سرویس با کیفیت با قیمت مناسب به وبمستران گرامی برگزار شد و در پایان جشنواره از بین خریداران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

به گفته نوید مردانیان مدیر عامل این شرکت، با برپایی این جشنواره 4 نفر از کسانی که با خرید سرویس‌های این شرکت در کنار دریافت تخفیف، در قرعه‌کشی یک دستگاه تبلت و تعدادی لوازم ذخیره‌سازی الکترونیک شرکت داده شدند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره رمضان» در ایکس زد ان هاستینگ برگزار شد. که در این جشنواره هم تخفیفاتی به کاربران گرامی ارایه شود و هم جوایزی برای کاربران در نظر گرفته شده بود. پس از پایان بررسی سفارشات و محاسبه امتیازات کاربران شرکت‌کننده در این جشنواره، توسط نرم‌افزار قرعه کشی انجام شد و جوایز به کاربران شرکت‌کننده در جشنواره اهدا شود.

او تاکید کرد: در آینده نیز از این دست جشنواره‌ها برگزار خواهد شد و همچنین جشنواره تخفیف‌های تابستانی در وب‌سایت شرکت به آدرس www.xzn.ir برقرار است.

گفتنی است اسامی برندگان در سایت داده پرداز نت افروز قابل روئیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار