اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980501388278154

جشن هشتمین سالگرد فعالیت ایکس زد ان هاستینگ

کد: 13980501388278154

http://bit.ly/2K0BtYD

، شهر کرد , (اخبار رسمی): جشن هشتمین سالگرد ایکس زد ان هاستینگ در 1 ام مرداد ماه 1398 در محل دفتر شرکت با حضور کارکنان این شرکت برگزار شد.

جشن هشتمین سالگرد فعالیت ایکس زد ان هاستینگ
خرید هاست

به گزارش روابط عمومی ایکس زد ان هاستینگ، نوید مردانیان، درباره برنامه هشتمین سالگرد این مجموعه گفت: «ایکس زد ان هاستینگ بعد از 8 سال  حضور فعال و مؤثر در حوزه هاستینگ کشور و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.»

مدیرعامل ایکس زد ان هاستینگ با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: «این رویداد با شعار افزایش کیفیت سرویس دهی به بیان تغییرات انجام شده جهت افزایش کیفیت در سال‌های گذشته می‌پردازد.

او تصریح کرد: «خداوند را شاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا همچون گذشته سال دیگری را با خدمت رسانی به شما کاربران و مشتریان گرامی پشت سر گذاریم.  اول مرداد ماه ۱۳۹۸ سالروز تاسیس ایکس زد ان هاستینگ را به کلیه مشتریان گرامی، کاربران گرانقدر و کارکنان زحمت‌کش این مجموعه تبریک عرض می‌کنم. ایکس زد ان هاستینگ به مشتریان همپا و وفادار خود که در هر شرایطی این هاستینگ را برگزیده و در کنار ما مانده‌اند و کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری از هیچ تلاشی جهت رسیدن به اهداف این شرکت دریغ نمی‌کنند، می‌بالد. البته که ثمره این وفادری و سخت کوشی ورود قدرتمند و سلامت به نهمین سال فعالیت این مجموعه است. به تحقیق که موفقیت در بازار پر رقابت کنونی موجود کوشش، همدلی و همراهی همگانی را می‌طلبد و این مجموعه همیشه با هدف کسب هرچه بیشتر رضایت مشتری به دنبال افزایش هر چه بیشتر جایگاه خود بوده است.

مجموعه ایکس زد ان هاستینگ در سالی که گذشت، با ارتقا سخت افزاری بیش از ۸۰ درصد سرورها، جهت جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت سرویس دهی و استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های مطرح در بازار روز هاستینگ سرویس‌های ارائه شده را در سطح کیفی بالایی قرار داده است و البته که همچنان این به روز رسانی‌های سخت افزاری و نرم افزاری همچنان ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید هاست می‌توانند به سایت ایکس زد ان هاستینگ به آدرس xzn.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]