اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001222576648154

تخفیف‌ 50 درصدی درصدی در خرید هاست وردپرس و هاست اختصاصی از 20 اسفند 1400

کد: 14001222576648154

https://bit.ly/3q30Kr4

، شهر کرد , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیف های نوروزی ایکس زد ان هاستینگ به مناسبت نوروز 1401 از 20 اسفند ماه 1400 آغاز وتا 20 فروردین ماه 1401 ادامه دارد.

تخفیف‌ 50 درصدی درصدی در خرید هاست وردپرس و هاست اختصاصی از 20 اسفند 1400
تخفیف نوروزی ایکس زد ان هاستینگ

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پرداز نت افروز، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره تخفیف های نوروزی ایکس زد ان هاستینگ به مناسبت نوروز 1401 و در دوره زمانی یک ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند هاست وردپرس و هاست اختصاصی را از طریق سایت ایکس زد ان هاستینگ و با 50 درصدی تخفیف تهیه کنند.

نوید مردانیان مدیرعامل شرکت شرکت داده پرداز نت افروز مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و جشن باستانی نوروز ، به رسم هر ساله ایکس زد ان هاستینگ که جشنواره ای از ۲۰ اسفندماه هر سال تا ۲۰ فروردین سال بعد برگزار می دارد ، امسال نیز با جشنواره ای همراه شما گرامیان خواهیم بود . ضمنا وبمستران گرامی که از طریق این تخفیف ها اقدام به راه اندازی سایت جدید و یا انتقال سایت خود از دیگر سرویس دهندگان به ایکس زد ان هاستینگ می نمایند ، می توانند از طریق تیکت اعلام نمایند تا سایت ایشان در پیج اینستاگرام ایکس زد ان هاستینگ برای مدت ۲۴ ساعت استوری و تبلیغ و لینک شود . آدرس پیج : @xzn.ir.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف