اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341778154

جشنواره زمستانه ایکس زد ان هاستینگ برگزار می‌شود

تخفیف‌ 50 درصدی برای خرید هاست لینوکس سی پنل از ابتدای بهمن ماه

کد: 13971030341778154

https://goo.gl/b6xMF1

، شهر کرد , (اخبار رسمی):  جشنواره زمستانه ایکس زد ان هاستینگ به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدای بهمن ماه 1397 آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

تخفیف‌50 درصدی برای خرید هاست لینوکس سی پنل از ابتدای بهمن ماه
خرید هاست

به گزارش روابط عمومی داده پرداز نت افروز، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره زمستانه ایکس زد ان هاستینگ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره زمانی یک ماهه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند هاست میزبانی وب سی پنل را هارد پرسرعت SSD-NvMe را از طریق سایت www.xzn.ir و با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

نوید مردانیان مدیرعامل شرکت داده پرداز نت افروز مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: سرویس‌های ارایه شده در این تخفیف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و آخرین تکنولوژی‌های روز در میزبانی وب در این سرویس‌ها استفاده شده است. مشتریان می‌توانند با ورود به سایت شرکت به آدرس xzn.ir و کلیک بر روی بنرهای تخفیفی در داخل سایت مستقیما اقدام به سفارش کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]