اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301598154

جشنواره تخفیف‌های تابستانی به مناسبت تابستان 1397 برگزار می‌شود

تخفیف‌ 75 درصدی خرید هاست ایران سی پنل از اول تیرماه 1397

کد: 13970402301598154

https://goo.gl/5YpLUx

، شهر کرد , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیف‌های تابستانی به مناسبت تابستان 1397 از اول تیرماه 1397 آغاز و تا پایان شهریور ماه 1397 ادامه دارد. در این جشنواره 1 گیگابایت هاست ایران سی پنل را همراه با یک دامنه رایگان ir با قیمت استثنایی 25000 تومان برای یکسال خریداری کنند.

تخفیف‌ 75 درصدی خرید هاست ایران سی پنل از اول تیرماه 1397
ایکس زد ان هاستینگ

سرویس ویژه یک‌سال هاست سی پنل 1000 مگابایت ایران + یک دامنه ir رایگان با قیمت استثنایی 25000 تومان این امکان را برای همه وبمستران ایجاد کرده تا با کمترین هزینه وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پرداز نت افروز، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره تخفیف‌های تابستانی به مناسبت تابستان 1397 و در دوره زمانی 3 ماهه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند میزبانی وب سی پنل ایران را از طریق سایت شرکت به آدرس www.xzn.ir و با 75 تخفیف تهیه کنند.

نوید مردانیان مدیرعامل شرکت داده پرداز نت افروز با توجه به افزایش قیمت ارز، حمایت از مشتری و همچنین جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی از کشور را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ایکس زد ان هاستینگ با ارایه سرویس‌های متونع در زمینه میزبانی وب، و همچنین ارایه تخفیف‌های مناسبتی به وبمستران، همیشه سعی در ایجاد زمینه رشد وبمستران ایرانی در زمینه وب داشته است و در شرایط فعلی، که با توجه به شرایط ارزی کشور تهیه سرویس‌های میزبانی وب خارجی برای بیشتر وب‌مستران سخت و حتی ناممکن شده است، با ارایه سرویس ویژه یک‌سال هاست سی پنل 1000 مگابایت ایران + یک عدد دامنه ir رایگان با قیمت استثنایی 25000 تومان این امکان را برای همه وبمستران ایجاد کرده تا با کمترین هزینه وب‌سایت شخصی یا تجاری خود را راه اندازی کنند

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعیه کامل جشنواره به آدرس زیر مراجعه کنند: 

جشنواره تابستانی 1397 ایکس زد ان هاستینگ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]