اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990404438788154

 جشنواره تخفیف خرید سرور مجازی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) برگزارمی‌شود

تخفیف‌ 30 درصدی در خرید سرور مجازی خارج از 3 تیر ماه 1399

کد: 13990404438788154

https://bit.ly/2B4so0w

، شهر کرد , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیف خرید سرور مجازی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) از 3 تیر ماه 1399 آغاز وتا 13 تیر ماه 1399 ادامه دارد.

تخفیف‌ 30 درصدی در خرید سرور مجازی خارج از 3 تیر ماه 1399
خرید سرور مجازی

سرویس های ارایه شده در این جشنوراه از بهترین دیتاسنتر های دنیا در کشور های آلمان انگلیس فرانسه و آمریکا ارایه می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پرداز نت افروز، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره تخفیف خرید سرور مجازی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و در دوره زمانی 10 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خرید سرور مجازی را از طریق سایت شرکت به آدرس xzn.ir و با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.

نوید مردانیان مدیرعامل شرکت شرکت داده پرداز نت افروز مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ضمن عرض تبریک به مناسب تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) خدمت شما ، سرویس های ارایه شده در این جشنوراه از بهترین دیتاسنتر های دنیا در کشور های آلمان انگلیس فرانسه و آمریکا ارایه می گردد و بهترین کیفیت را با بهترین قیمت برای شما فراهم نموده ایم .

برای مطالعه شرایط کامل جشنوراه و خرید سرور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تخفیف 30 درصد خرید سرور مجازی خارج

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]