اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990825475178154

آدرس پنل کاربری ایکس زد ان هاستینگ تغییر یافت

کد: 13990825475178154

https://bit.ly/38MnWlC

، شهر کرد , (اخبار رسمی): ایکس زد ان هاستینگ ، که در حوزه ارایه سرویس های هاست و دامنه فعال است، در تاریخ 25 آبان ماه 1399 اعلام کرد آدرس پنل کاربری کاربران خود را به «my.xzn.ir » تغییر داده است.

آدرس پنل کاربری ایکس زد ان هاستینگ به «my.xzn.ir» تغییر یافت
my.xzn.ir

این تغییر با هدف کوتاه نمودن و سادگی در به یاد ماندن آدرس انجام شده است.

ایکس زد ان هاستینگ با این تغییر آدرس اعلام کرد از این به بعد تمامی کاربران می توانند از این آدرس کوتاه به راحتی وارد پیشخوان خود شده و سرویس های خود را مدیریت نمایند، و از تاریخ 25 آبان ماه 1399 با آدرس جدید «my.xzn.ir» ارائه خدمات خواهد کرد.

این تغییر با هدف کوتاه نمودن و سادگی در به یاد ماندن آدرس انجام شده است.

نوید مردانیان، مدیر عامل این شرکت،  در خصوص این تغییر گفت: «با توجه به اینکه بیشترین زمان کاربران در بخش کاربری خود برای مدیریت سرویس ها و همچنین خرید و تمدید سرویس ها سپری میشود ، و اغلب کاربران معمولا به صورت روزانه به پنل کاربری خود مراجعه می کنند . همچنین باتوجه به اینکه بخش پشتیبانی سایت نیز در همین پنل انجام می شود ، کوتاه بودن آدرس سایت در به خاطر سپردن آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود ».

شرکت داده پرداز نت افروز ،  ارائه دهنده خدمات خرید هاست ، خرید دامنه و خرید سرور مجازی از سال 1390 در فرخشهر فعالیت خود را شروع کرده است. با توجه به تخصص شرکت در این زمینه این شرکت موفق به ارائه‌ی کلیه این خدمات به صورت ثبت و تحویل آنی و مدیریت سطح بالایی را در پنل کاربری به مشتری ارایه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]