اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961016274837602

پشتیبانی شبکه آریستک پسیوکار شبکه استخدام می‌کند؛

بررسی بازار کار پسیوکار شبکه در شبکه های متمرکز تهران

کد: 13961016274837602

https://goo.gl/J4MKPL

، تهران , (اخبار رسمی): چند سالی است که پروژه‌های نصب و پیاده‌سازی شبکه و به دنبال آن استخدام پسیو کار شبکه نیز افزایش قابل توجهی داشته است و افرادی که مهارت خوبی در سیم کشی شبکه، داکت کشی، نصب دوربین مداربسته، نصب و نگهداری سرور و... دارند از فرصت‌های شغلی مناسبی برخوردار هستند.

بررسی بازار کار پسیوکار شبکه در شبکه های متمرکز تهران
استخدام پسیو کار شبکه در شبکه های متمرکز تهران

پروژه های نصب شبکه و به دنبال آن استخدام پسیو کار شبکه افزایش قابل توجهی داشته است و افرادی که از مهارت خوبی در سیم کشی شبکه، داکت کشی، نصب سرور و... برخوردار هستند، از فرصت های شغلی مناسبی برخوردارند

به گزارش واحد خدمات کابل کشی شبکه آریستک، چندین سال است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی به منظور ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان خود به راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری و استفاده از نرم افزارهای یکپارچه اتوماسیون اداری روی آورده‌اند. تعداد این شرکت‌ها روز به روز در حال افزایش است. بر همین اساس چند سالی است که پروژه‌های نصب و پیاده سازی شبکه و به دنبال آن استخدام پسیوکار شبکه نیز افزایش قابل توجهی داشته است و افرادی که از مهارت خوبی در سیم کشی شبکه، داکت کشی، نصب دوربین مداربسته، نصب و نگهداری سرور و دیگر خدمات پسیو برخوردار هستند، اغلب از فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی در رده‌ی شغلی استخدام پسیوکار شبکه برخوردار هستند.

اوضاع بازارکار پسیوکار شبکه در تهران

میزان مطلوبیت بازارکار استخدام پسیوکار شبکه در تهران و دیگر کلان‌شهرها منوط به رونق پروژه‌های راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری توسط شرکت‌های ارائه کننده‌ی خدمات شبکه است. به زبانی ساده‌تر، تا زمانی که شرکت‌های خدماتی به سفارش‌گیری پروژه‌های پسیو شبکه از سمت مشتریان خود بپردازند، بازار کار استخدام پسیوکار شبکه نیز در وضعیت مطلوبی خواهد بود. از آن جایی که میزان تقاضای شرکت‌ها برای راه اندازی شبکه در حال افزایش است، به طبع پروژه‌هایی مثل کابل کشی، تراکینگ، راه اندازی سرور، اتاق دیتاسنتر و... نیز انجام می‌شود و شرکت‌های خدماتی برای انجام پروژه‌های خود در بالاترین کیفیت ممکن، نیاز به انتشار آگهی استخدام پسیوکار شبکه در سایت‌های کاریابی و روزنامه‌ها پیدا می‌کنند.

بر حسب شرایط کشورمان و بررسی آمارهای موجود، می‌توان نتیجه گرفت که میزان استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها به راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری و نرم افزارهای یکپارچه اداری، پروژه‌های نصب شبکه سال به سال در شهرهای پرجمعیت ایران بخصوص تهران، بیشتر شود و کارجویانی که به امور پسیوکاری شبکه علاقه‌مند هستند، می‌توانند مطمئن باشند که وضعیت اشتغال استخدام پسیوکار شبکه در تهران و دیگر شهرهای ایران، در مسیر بهبودی است و در آینده‌ای نزدیک، پسیوکاری شبکه یکی از مشاغل پرطرفدار و مورد نیاز شرکت‌های خدمات شبکه تبدیل شود.

فرصت‌های شغلی استخدام پسیوکار شبکه در شرکت آریستک

افرادی که علاقه‌مند به استخدام پسیوکار شبکه در تهران و شهر خود هستند، می‌توانند آگهی‌های مربوط به استخدام پسیوکار شبکه را در سایت‌های استخدامی‌ و نیازمندی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار پیگیری کنند. با کمی‌جستجو در اینترنت و کنکاش سایت‌های کاریابی می‌توان در بین آگهی‌های استخدام پسیوکار شبکه جستجو کرد و فرصت‌های شغلی مناسب را یافت. بهترین فرصت شغلی مناسب برای دانش آموختگان علاقه‌مند به پسیو شبکه و نصب دوربین‌های مدار بسته، شرکت آریستک است که یکی از شرکت‌های بسیار خوشنام و معتبر در زمینه‌ی نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه در کشور است و درب‌های استخدام آن همیشه به روی فارغ التحصیلان گرایش‌های کامپیوتر باز است. اگر متقاضی استخدام پسیوکار شبکه هستید و خود را در این شغل حرفه‌ای می‌دانید، به صفحه درخواست شغل استخدام پسیوکار مراجعه و رزومه خود را تکمیل و ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پشتیبانی شبکه آریستک

آریستک یک شرکت فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری است که اصولا خدمات شبکه را برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ راه اندازی و پشتیبانی می کند ، ما در اریس تک خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مجازی سازی شبکه ، راه اندازی شبکه ، مشاوره و طراحی شبکه ، و مشاوره خرید تجهیزات شبکه را انجام می دهیم. آریستک سابقه راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های مایکروسافت و لینوکس را از سال 1383 تا به امروز به دوش می کشد و بسیاری از صنایع تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی و ... در لیست مشتریان آریستک می باشند. در صورتی که شما نیاز به استخدام در یک شرکت فنی مهندسی و تکنولوژی محور دارید می توانید در محیط گرم و صمیمی ما حضور پیدا کنید و بعد از مراحل جذب و استخدام (که کمی پیچیده است و دلیل آن حساس بودن خدمات شبکه آریستک به سازمانهای متوسط و بزرگ کشور عزیزمان می باشد) در تیم ما فعالیت نمائید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]