اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960614260267602

نرم افزار عیب یابی ویندوز 10,8,7 – آموزش عیب‌یابی کامپیوتر

کد: 13960614260267602

https://goo.gl/hxJxQA

، تهران , (اخبار رسمی): اگر اطلاعات کافی از نرم افزار عیب‌یابی ویندوز ندارید و هنگام مواجه شدن با خرابی‌های کامپیوتر، سریعا به تعمیرگاه‌ها مراجعه می‌کنید، این مقاله را از دست ندهید. قصد داریم روش‌هایی ساده برای رفع عیوب ویندوز ارائه دهیم تا دیگر مجبور نباشید برای عیب‌یابی کامپیوتر خود به تعمیرگاه‌های کامپیوتر مراجعه کنید.

نرم افزار عیب یابی ویندوز 10,8,7 – آموزش عیب یابی کامپیوتر
نرم افزار عیب یابی ویندوز 10,8,7 – آموزش عیب یابی کامپیوتر

نرم افزار عیب یابی ویندوز 7,8,10 و نرم افزار عیب یابی سیستم یکی از برنامه های مهم هر کامپیوتر است و آموزش عیب یابی کامپیوتر ترمیم و تعمیر ویندوز 10 از دغدغه‌های کاربران است.

به گزارش واحد پشتیبانی شبکه آریستک، اگر شما نیز همانند بسیاری از کاربران، اطلاعات کافی از نرم افزار عیب‌یابی ویندوز ندارید و هنگام مواجه شدن با خرابی‌های کامپیوتر، سریعا به نزدیک‌ترین تعمیرگاه کامپیوتری مراجعه میکنید، این مقاله را از دست ندهید. احتمالا شما نیز عیب‌یابی کامپیوتر را کاری بسیار پیچیده می‌دانید و تمایلی به فراگیری آموزش عیب‌یابی کامپیوتر ندارید. اما امروز قصد داریم روش‌هایی بسیار ساده برای رفع عیوب ویندوز ارائه دهیم تا دیگر مجبور نباشید برای عیب‌یابی کامپیوتر خود به تعمیرگاه‌های کامپیوتر مراجعه کنید.
در این مقاله قصد داریم به آموزش تعمیر ویندوز 10 بپردازیم و در پایان یک نرم افزار عیب‌یابی ویندوز را به شما کاربران آریس‌تک معرفی کنیم. اگر در پی دانلود نرم افزار عیب‌یابی کامپیوتر برای ویندوز‌های 7، 8 و 10 هستید، به کمک آموزش‌های رفع عیب ویندوز 7 این مقاله، با انواع نرم افزار عیب‌یابی سیستم آشنا خواهید شد.

 

آموزش عیب‌یابی کامپیوتر

کارشناسان خدمات شبکه قبل از انجام هر کاری پیشنهاد می‌کنند که از یک نرم افزار عیب‌یابی کامپیوتر که امکان تست سخت افزارهای کامپیوتر در آن تعبیه شده است استفاده کنید. نرم افزار عیب‌یابی ویندوز BurnIt Test، علاوه بر نمایش اطلاعات سخت افزارهای سیستم، قابلیت آنالیز تخصصی آنها را نیز دارا است که به وسیله این برنامه میتوانید قطعات سخت افزاری خراب کامپیوتر خود را شناسایی کنید. برای دانلود نرم افزار عیب‌یابی کامپیوتر به انتهای مقاله آموزش عیب‌یابی کامپیوتر مراجعه کنید. این ابزار یک نرم افزار تعمیر ویندوز 8 محسوب می‌شود اما در ویندوز 7 و 10 نیز به خوبی اجرا می‌شود.

 

دلیل ریست شدن کامپیوتر بصورت ناگهانی

یکی از مشکلات شایع کاربران ویندوز ریست شدن‌های ناگهانی سیستم عامل است. در این قسمت از آموزش عیب‌یابی کامپیوتر، به مهمترین دلایل ریست شدن ناگهانی کامپیوتر اشاره میکنیم:

  • آسیب دیدن رجیستری ویندوز
  • نصب درایور ناسازگار
  • نصب نرم افزار یا سیستم عامل آزمایشی
  • وجود بد افزار و ویروس
  • نصب سخت افزار ناسازگار با سیستم عامل
  • اورکلاک شدن پردازنده
  • بالا رفتن دمای داخل کیس کامپیوتر
  • و…

آموزش تعمیر ویندوز 10

در حالت safe mode می‌توانید سیستم عامل ویندوز خود را بدون نرم افزارها، سرویس‌ها و درایورهای اضافی اجرا کنید و ایرادات کامپیوتر خود را شناسایی کنید. حالت سیف مود، محیطی مناسب و امن برای عیب‌یابی ویندوز، ترمیم ویندوز 10 و همچنین تعمیر کردن ویندوز 7 است و به راحتی می‌توانید دلیل ریست شدن کامپیوتر و دیگر مشکلات عمده ویندوز خود را در آن شناسایی و رفع کنید.

 

پاکسازی ویندوز از بدافزارها و ویروس‌ها

با استفاده از جدیدترین نسخه یک نرم افزار آنتی ویروس می‌توانید انواع تروجانها، ویروس‌ها و بدافزارهای ویندوز خود را پاکسازی کنید و به رفع عیب ویندوز 7 ، 8 و 10 بپردازید. یکی از انواع نرم افزار عیب‌یابی ویندوز که قابلیت‌های ویژه ای برای کشف و پاکسازی بدافزارها دارد.. این برنامه یکی از بهترین‌های نرم افزار عیب‌یابی ویندوز 10 است که در انتهای صفحه می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

حذف بروزرسانی‌های اخیر سیستم عامل

بارها دیده ایم که دقیقا مشکلات ویندوز از جایی شروع کرده است که کاربر سیستم عامل خود را آپدیت کرده است. وقتی در حالت سیف مود ویندوز هستید، به بخش تاریخچه ویندوز آپدیت مراجعه کنید و تمام بروز رسانی‌های سیستم عامل را حذف کنید. بنابراین، پیش از نصب یک نرم افزار عیب‌یابی ویندوز ، بروزرسانی‌های جدید بخش windows update را حذف کنید. شما از طریق نرم افزار عیب‌یابی ویندوز 7 نیز می‌توانید این فایلها را شناسایی و حذف کنید.

 

تعمیر ویندوز 10

نصب ویندوز جدید، راه بسیار آسانی برای خلاصی از اختلالات ویندوز است اما بهترین راه ممکن نیست! یکی از معایب نصب ویندوز جدیداین است که تمام برنامه‌ها و تنظیماتی که برای ویندوز انجام داده اید پاک میشوند و باید وقت زیادی را صرف نصب دوباره آنها کنید. بنابراین با تعمیر ویندوز 10 خود و همچنین آپدیت ویندوز و درایورهای آن، می‌توانید بدون نصب نرم افزار تعمیر ویندوز 10، روح تازه ای به سیستم عامل خود عطا کنید.

 

معرفی بهترین نرم افزار عیب‌یابی ویندوز

همانطور که در قسمت‌های قبل آموزش عیب‌یابی کامپیوتر اشاره کردیم، پیش از نصب نرم افزار عیب‌یابی ویندوز 10، بهتر است روش‌های دیگر رفع عیب ویندوز را امتحان کنید. اما اگر باز هم ایرادات و مشکلات کامپیوترتان حل نشد، پیشنهاد میکنیم حتما از یک نرم افزار تعمیر ویندوز 10 مناسب استفاده کنید. Windows Repair یک نرم افزار خوب و حرفه ای به منظور رفع عیب ویندوز 10 است که بمنظور عیب‌یابی سیستم طراحی شده است.

اگر از ویندوز 7 استفاده میکنید و به دنبال نرم افزار تعمیر ویندوز 7 هستید، مجموعه نرم افزار عیب‌یابی ویندوز 7 Windows Repair برای تعمیر کردن ویندوز 7 نیز مناسب خواهد بود. اگر از طرفداران ویندوز 8 هستید و قصد جستجوی یک نرم افزار تعمیر ویندوز 8 دارید، نیازی نیست نرم افزارهای دیگر را امتحان کنید! Windows Repair سازگاری کاملی با این ویندوز دارد و به خوبی میتواند به رفع عیب ویندوز 8 بپردازد. برای دریافت این نرم افزار، به بخش دانلود همین صفحه آموزش عیب‌یابی کامپیوتر مراجعه کنید.

 

خودتان دست به کار شوید!

در این مطلب سعی کردیم با زبانی ساده، به آموزش عیب‌یابی کامپیوتر بپردازیم و امیدواریم توانسته باشیم شما را برای حل مشکلات ترمیم ویندوز 10 یاری کرده باشیم. اگر در حال حاضر با انواع و اقسام مشکلات کامپیوتری دست و پنجه نرم میکنید، نیازی به نصب ویندوز مجدد و صرف هزینه‌های گزاف جهت عیب‌یابی ندارید! جالب است بدانید تعمیرکاران کامپیوتر نیز از همین نکات و ترفندهایی که در آموزش عیب‌یابی کامپیوتر توضیح دادیم، استفاده میکنند. این ترفندها بسیار ساده بوده و خود شما نیز می‌توانید بدون کمک گرفتن از دیگران، ویندوز خود را عیب‌یابی کنید.

اگر سوالات و مشکلاتی در رابطه با نرم افزار عیب‌یابی سیستم دارید، کافیست دیدگاه خود را ثبت کنید و جواب‌های کارشناسان واحد خدمات پشتیبانی شبکه آریستک را پیگیری کنید.  همچنین اگر نیاز به راهنمایی و آموزش عیب‌یابی کامپیوتر دارید، با ما تماس بگیرید تا کمک تان کنیم خودتان دست به کار شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پشتیبانی شبکه آریستک

آریستک یک شرکت فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری است که اصولا خدمات شبکه را برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ راه اندازی و پشتیبانی می کند ، ما در اریس تک خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مجازی سازی شبکه ، راه اندازی شبکه ، مشاوره و طراحی شبکه ، و مشاوره خرید تجهیزات شبکه را انجام می دهیم. آریستک سابقه راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های مایکروسافت و لینوکس را از سال 1383 تا به امروز به دوش می کشد و بسیاری از صنایع تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی و ... در لیست مشتریان آریستک می باشند. در صورتی که شما نیاز به استخدام در یک شرکت فنی مهندسی و تکنولوژی محور دارید می توانید در محیط گرم و صمیمی ما حضور پیدا کنید و بعد از مراحل جذب و استخدام (که کمی پیچیده است و دلیل آن حساس بودن خدمات شبکه آریستک به سازمانهای متوسط و بزرگ کشور عزیزمان می باشد) در تیم ما فعالیت نمائید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]