اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960901269117602

راه اندازی میکروتیک در چه سازمان‌هایی ضروری است؟

کد: 13960901269117602

https://goo.gl/kGLXHp

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌ها و نهادهایی که متشکل از چندین پرسنل هستند و می‌خواهند با کنترل و مدیریت ترافیک اینترنت، پهنای‌باند و دسترسی‌های پرسنل را محدود کنند، با بهره‌مندی از خدمات راه اندازی میکروتیک شرکت‌های معتبر قادر خواهند بود، کنترل و نظارت بسیار حرفه‌ای روی پهنای باند شبکه سازمان خود داشته باشند.

راه اندازی میکروتیک در چه سازمان‌هایی حتماً باید انجام شده باشد؟
راه اندازی میکروتیک در چه سازمان‌هایی حتماً باید انجام شده باشد؟

در این مقاله با امکانات راه اندازی میکروتیک آشنا می‎شوید و شناخت کافی از نیازهای شرکت‎ها، مراکز و اصناف به تجهیزات میکروتیک پیدا خواهید کرد

به گزارش واحد خدمات شبکه آریستک؛ مدیران شرکت‌ها پیش از اینکه به دنبال بهره‌مندی از خدمات راه اندازی میکروتیک از شرکت‌های ارائه کننده باشند، باید با نیازها و چالش‌هایی که در شرکت خود با مواجه هستند آشنا باشند و کمی با نقاط ضعف شبکه‌های کامپیوتری شرکت خود آشنایی داشته باشند. البته اغلب شرکت‌های تراز اول که در زمینه‌ی راه اندازی میکروتیک فعالیت می‌کنند، پیش از اینکه نصب و راه‌اندازی تجهیزات و روتر میکروتیک را انجام دهند، کارشناسان زبده خود را برای بازدید از محل، شناسایی نیازها و نقاط ضعف شبکه‌های کامپیوتری سازمان مشتریان اعزام می‌کنند و چنانچه شبکه سارمان را نیازمند راه اندازی میکروتیک تشخیص دهند، با ارائه‌ی گزارش کامل فنی به مدیران، آنها را برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از خدمات میکروتیک ترغیب می‌کنند.

شرکت‎ها و چالش کنترل پهنای باند در میکروتیک

شرکت‌ها با توجه به اینکه دارای چندین پرسنل هستند، طبیعتاً ترافیک اینترنت زیادی در شبکه این قبیل شرکت‌ها مصرف می‌شود و کاربرانش تمام پهنای باند شبکه را به خود اختصاص می‌دهند. چنین وضعیتی موجب تحمیل هزینه‌های اضافی برای مدیران خواهد شد؛ زیرا عدم راه اندازی میکروتیک منجر به کنترل بسیار سخت دسترسی کاربران به اینترنت و پهنای باند شبکه می‌شود و سازمان را با چالش‌های کلافه کننده‌ای روبه‌رو می‌سازد. شرکت‌ها و نهادهایی که متشکل از چندین پرسنل هستند و می‌خواهند با کنترل و مدیریت ترافیک اینترنت، پهنای باند و دسترسی‌های پرسنل را محدود کنند، با بهره‌مندی از خدمات راه اندازی میکروتیک شرکت‌های معتبر قادر خواهند بود کنترل و نظارت بسیار حرفه‌ای روی پهنای باند شبکه سازمان خود داشته باشند.


راه اندازی hotspot میکروتیک در ساختمان‎ها

بسیاری از مراکز و صنف‌های مختلف به منظور تأمین رفاه و افزایش رضایتمندی مشتریان و کاربران خود، اقدام به اشتراک گذاری اینترنت بی‎سیم در محل‌های تعیین شده می‌کنند. برای مثال رستوران‌ها و کافی‎شاپ ها با راه اندازی hotspot میکروتیک می‌توانند اینترنت wifi با سرعت و حجم محدود شده‌ای را به به طور رایگان به مشتریان خود اشتراک بگذارند و اسباب رضایت آنها را فراهم کنند. دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی نیز با استفاده از خدمات راه اندازی میکروتیک می‌توانند از پهنای باند مدیریت شده‌ای در شبکه برخوردار باشند و ترافیک اینترنت کنترل شده‌ای را به دانشجویان و کاربران خود ارائه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پشتیبانی شبکه آریستک

آریستک یک شرکت فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری است که اصولا خدمات شبکه را برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ راه اندازی و پشتیبانی می کند ، ما در اریس تک خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مجازی سازی شبکه ، راه اندازی شبکه ، مشاوره و طراحی شبکه ، و مشاوره خرید تجهیزات شبکه را انجام می دهیم. آریستک سابقه راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های مایکروسافت و لینوکس را از سال 1383 تا به امروز به دوش می کشد و بسیاری از صنایع تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی و ... در لیست مشتریان آریستک می باشند. در صورتی که شما نیاز به استخدام در یک شرکت فنی مهندسی و تکنولوژی محور دارید می توانید در محیط گرم و صمیمی ما حضور پیدا کنید و بعد از مراحل جذب و استخدام (که کمی پیچیده است و دلیل آن حساس بودن خدمات شبکه آریستک به سازمانهای متوسط و بزرگ کشور عزیزمان می باشد) در تیم ما فعالیت نمائید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]