اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961208284807602

بازار کار استخدام گرافیست در تهران، کرج و شهرستان‌ها

کد: 13961208284807602

https://goo.gl/DjzZf3

، تهران , (اخبار رسمی): تسلط کافی روی نرم‌افزارهای گرافیکی به منظور استخدام گرافیست در شرکت‌های معتبر کامپیوتری کافی نیست و آن گروه از متقاضیانی که به منظور استخدام طراح و گرافیست به اینگونه شرکت‌ها رزومه می‌فرستند و مهارت پایینی در ایده‌پردازی دارند، از شانس پایینی برای سمت شغلی استخدام گرافیست برخوردار می‌شوند.

بازار کار استخدام گرافیست در تهران، کرج و شهرستان‌ها
استخدام گرافیست در تهران - طراح گرافیک آماده به کار

استخدام گرافیست در تهران بازار کار خوبی را می‌گذارند. وضعیت استخدام طراح گرافیک پروژه‌ای و غیر حضوری بصورت پاره‌وقت و دورکاری در تهران، کرج و سایر شهرستان‌ها نیز در اوضاع مطلوبی می‌باشد

کسانی که از استعداد، ذوق و هنر خدادادی در عرصه گرافیک برخوردار هستند، برای پذیرفته شدن در رده شغلی استخدام گرافیست باید تخصص کافی در کار با رایانه و نرم افزارهای حوزه گرافیک داشته باشند؛ چون ایمان داریم یک طراح گرافیک با استعداد که تسلط پایینی در برنامه‌های کامپیوتری و تخصصی گرافیک داشته باشد ، نمی‌تواند آنطور که باید ایده‌های خود را پیاده سازی یا تصویرسازی کند. بنابراین در روند استخدام طراح گرافیک، تسلط به نرم افزارهای گرافیک معیاری بسیار حیاتی برای جذب و استخدام ایده پردازان هنرمند است.


بازار کار استخدام گرافیست در تهران
یک طراح گرافیک رایانه‌ای اگر کاردان باشد، با فرصت‌های شغلی مناسبی در اغلب شهرهای ایران مواجه می‌شود که با بررسی روزانه انبوهی از آگهی استخدام طراح حرفه‌ای که در روزنامه‌ها و سایت‌های استخدامی منتشر می‌شود می‌توان به این نتیجه رسید که یک طراح گرافیست آماده به کار می‌تواند در بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی در سمت شغلی استخدام گرافیست پاره‌وقت و یا تمام وقت مشغول بکار شود و اگر طراح گرافیک حرفه‌ای باشد و در پی استخدام گرافیست پروژه‌ای در تهران و یا شهر خود باشد، با اندکی جستجو و کنکاش در صفحات نیازمندی استخدام گرافیست همشهری می‌تواند به مراد خود برسد.

در بین گرافیک کاران، کسانی هستند که در ساخت تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشن سازی تبحر خاصی دارند و به دنبال فرصت شغلی مناسب برای سمت‌های شغلی استخدام موشن گرافیست هستند؛ این افراد نیز می‌توانند شخصاً به شرکت‌های تبلیغاتی خصوصی و یا دولتی (وابسته به صدا و سیما) رزومه خود را تحت عنوان استخدام طراح گرافیک ارسال کنند و یا اینکه از طریق وبسایت‌های کاریابی و روزنامه‌ها، به بررسی آگهی استخدام گرافیست غیر حضوری و یا حضوری بپردازند. بازار کار استخدام گرافیست تهران در وضعیت مناسبی می‌باشد و علاوه بر فرصت‌های شغلی تمام وقت، علاقه‌مندانی که در پی استخدام طراح گرافیک غیر حضوری هستند نیز بیکار نمی‌مانند. لذا اوضاع بازارکار استخدام طراح گرافیک پروژه‌ای نیز از وضعیت رضایت بخشی برخودار است و می‌توان گفت که متقاضیان استخدام گرافیست در تهران و شهرهای بزرگ هیچگاه بیکار نمی‌مانند.

وظایف طراح گرافیست :

  • ایده پردازی برای ایجاد طرح‌های گرافیکی ایجاد طرح اولیه مناسب برای موضوعات سفارشی برآورده سازی اهداف کارفرما از خلق یک تصویر منحصر بفرد طراحی و تصویرسازی به کمک نرم افزارهای تخصصی گرافیکی

شرایط مورد نیاز برای استخدام گرافیست در شرکت آریستک

  • تسلط کامل به نرم افزارهای Photoshop , Corel , Illustrator , InDesign مسلط به ویندوز و اینترنت توانایی مدیریت زمان و دارای قدرت برنامه ریزی برخورداری از استعداد و ذوق هنری در تصویر سازی خلاق، ایده پرداز، باهوش و متعد

طراح گرافیک آریستک باید دارای مدارک دانشگاهی زیر باشد

  • کاردانی و کارشناسی هنر کاردانی و کارشناسی گرافیک کاردانی و کارشناسی رشته هنرهای تجسمی کاردانی و کارشناسی معماری کلیه رشته‌های علوم پایه

استخدام طراح گرافیک در شرکت آریستک

به آن دسته از متقاضیانی که در پی یک شرکت معتبر و خوش‌نام جهت استخدام گرافیست هستند و استعداد خدادای در زمینه هنر تصویر سازی دارند پیشنهاد می‌کنیم که اگر تسلط خوبی در کار با نرم افزارهایی همچون Photoshop ،Corel ،Illustrator ،InDesign دارید، همین لحظه که در حال خواندن این مطلب هستید، عجله کنید و رزومه کاری خود را در سمت شغلی استخدام طراح گرافیک به ما ارسال کنید. اگر طراح گرافیک پروژه‌ای حرفه‌ای هستید و تا به امروز در پی استخدام گرافیست در منزل بودید، از شما می‌خواهیم دست نگه دارید و با کلیک روی لینک استخدام گرافیست در تهران به صفحه جذب گرافیست شرکت آریستک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پشتیبانی شبکه آریستک

آریستک یک شرکت فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری است که اصولا خدمات شبکه را برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ راه اندازی و پشتیبانی می کند ، ما در اریس تک خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مجازی سازی شبکه ، راه اندازی شبکه ، مشاوره و طراحی شبکه ، و مشاوره خرید تجهیزات شبکه را انجام می دهیم. آریستک سابقه راه اندازی و پشتیبانی انواع شبکه های مایکروسافت و لینوکس را از سال 1383 تا به امروز به دوش می کشد و بسیاری از صنایع تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی و ... در لیست مشتریان آریستک می باشند. در صورتی که شما نیاز به استخدام در یک شرکت فنی مهندسی و تکنولوژی محور دارید می توانید در محیط گرم و صمیمی ما حضور پیدا کنید و بعد از مراحل جذب و استخدام (که کمی پیچیده است و دلیل آن حساس بودن خدمات شبکه آریستک به سازمانهای متوسط و بزرگ کشور عزیزمان می باشد) در تیم ما فعالیت نمائید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام