اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275688190

درباره سامانه رزواسیون آنلاین ایران بوم گردی بیشتر بدانید

کد: 13961020275688190

https://goo.gl/g1pQHW

، بابل , (اخبار رسمی): ایران بوم گردی سامانه آنلاین رزرواسیون اقامتگاه‌های بوم گردی، غذا‌های محلی و خدمات گردشگری در ایران است. در این سامانه می‌توان اقدام به رزرو خانه‌های روستایی، غذاهای محلی بومی ارگانیک و گشت و تفریح در جاذبه‌های تفریحی منطقه کرد.

درباره ایران بوم گردی
اقامتگاه های بوم گردی به صورت سنتی و با استفاده از معماری طبیعی منطقه خود ساخته می شوند

یکی از بزرگ‌ترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی است که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌‌شود

به واسطه‌ی زندگی مدرن و شهری امروزی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی اقامت در طبیعت، خانه روستایی و منازل شخصی را برای تجربه حس فضای صمیمی‌ترجیح می‌دهند. با توجه به قدمت فرهنگی و جغرافیای وسیع کشور عزیزمان ایران، این رویکرد جدید گردشگران، صنعت گردشگری ایران را متحول کرده است و فرصت‌های مناسبی را در پیش روی فعالان حوزه گردشگری محیا کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی‌است که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌‌شود.

این رویکرد جدید که در قالب اقامتگاه‌های بوم گردی در کشورمان رو به گسترش است. می‌تواند با پایبندی گردشگران به هنجارهای جامعه میزبان به عنوان یک تجربه موفق، راهگشای اقتصادی جوامع محلی شود.

ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار «رزرو اقامتگاه قبل از سفر» تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری است.

 در این راستا سعی داریم گردشگر بتواند مکان و امکانات مناسب را با سلیقه، بودجه و علاقه خود به سرعت در سامانه جامع ایران بوم گردی یافته و با اطمینان خاطر بصورت آنلاین رزرو کند و در سفر آنچه رو که از اقامت و امکانات رزرو شده انتظار داشت، بهره‌مند شود.

شروع داستان ایران بوم گردی

این روز‌ها هر چه بیشتر به حال خودمان نگاه می‌کنیم، متوجه  این قضیه می‌شویم که بسیاری از زیبایی‌های زندگی رو درک نمی‌کنیم یا شاید اصلا چشم‌ ما هم آنها را نمی‌بیند، مثلا کوه، جنگل، روستا، دریاچه‌ها و بسیاری از چیزهای قشنگ دیگر که شاید نزدیک ما باشند؛ اما حتی به آنها فکر هم نمی‌کنیم.

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا دیگر در خانه‌ها نان پخته نمی‌شود؟ چرا دیگر صبح‌ها با صدای خروس و حیوونات از خواب بیدار نمی‌شویم؟ درست است، شاید در شهر به این شلوغی با ماشین‌های زیاد و آدم‌ها‌ی غریبه نشود به این چیزها فکر کرد؛ اما بهتر است بدانید، هنوز بسیاری مکان‌ها هستند که این فرهنگ و سنت بومی‌ را حفظ کرده‌اند و زندگی شاداب‌تری دارند.  حالا در این میان نقش ما چیست؟

راستش خودمان هم تا چند وقت سوالمان همین بود که برای انتقال این حس چه کاری می‌شود انجام داد؟ تا اینکه در یه روز آفتابی و دلپذیر نه، بلکه در یک روز ابری ابری و کمی بارانی به این نتیجه رسیدیم که کوله‌ پشتی‌های خود را برداریم و با دوربینی در دست به مکان‌های بکر و بومی‌ ایران برویم و تجربیات و تصاویر زیبای این سفر پر ماجرا را برای شما به اشتراک بگذاریم.

می‌شود گفت تنها جایی که می‌تواند حس شادابی قدیم را به ما بدهد، همین روستاها هستند. روستاهایی که متاسفانه کم کم از رونق افتاده‌اند و ساکنانش به شهر آمده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تمام  آداب و رسوم، فرهنگ و طبیعت بکری که برای ما ارزشمند است، به فراموشی سپرده شود. به همین دلیل با دوستان بوم‌گرد خود برنامه‌ای ترتیب دادیم تا مناظر بکر طبیعی را همراه با فرهنگ مردم بومی‌ سرزمین خود، از شمال گرفته تا جنوب، از شرق گرفته تا غرب به تماشا بگذاریم و با هم بتوانیم بیشتر و بهتر به ایران عشق بورزیم و کاری کنیم که موقع سفر اولویت ما لذت بردن از مناطق بکر  وطنمان باشد.

حالا اگر دلتان خواست مثل ما سفر کنید، ایران بوم گردی کنار شما خواهد بود تا هر چه در این سفر نیاز دارید؛ از جمله نقشه راه، جاذبه‌های دیدنی، غذا‌های خوشمزه محلی، کمپ و اقامت  را برای شما آماده کند.

«من و تو دیر زمانی است که خوب می‌دانیم

چشمه آرزو‌های من و تو جاری است

ابرهای دلمان پربارند

 دشت‌های دلمان سبز و پر از چلچله‌ها

 روز ما گرم و شب از قصه دیرین لبریز

 من و تو می‌دانیم  زندگی در گذر است  من و تو می‌دانیم

 زندگی آوازی است که به جان‌ها جاری است

 زندگی نغمه سازی است که در دست نوازشگر ما است

 زندگی لبخندی است که نشسته به لبان من و تو

زندگی یک بازی است که تو هر لحظه به آن می‌خندی»

 شعر زیبای سهراب سپهری با کمی تلخیص 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بوم گردی

یکی از بزرگترین مزایای اقامت در خانه‌های محلی، آشنایی گردشگران با سبک زندگی روستایی، آداب و رسوم، غذاهای ارگانیک بومی می‌باشد که چنین تجربیات نابی در یک هتل استاندارد فراهم نمی‌گردد. ما در تیم ایران بوم‌گردی بر تحقق شعار "رزرو اقامتگاه قبل از سفر" تاکید داریم و هدف ما فراهم آوردن بستری امن، مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط دوطرفه میان گردشگران و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی